De Benelux-vestiging van Pegasystems, softwareleverancier van digital transformation toepassingen, is verhuisd naar het moderne, hightech kantoorpand Amsterdam Atrium Toren 1 aan de Zuidas. De vestiging is al jaren het epicentrum van Pega’s int...
Artificial Intelligence (AI) has caught everyone's attention in recent years, mainly because of its disrupting nature which gives it enormous potential with countless applications.Among the many possibilities that AI promises, customer experience (CX...
Informatica heeft een uitgebreide data hub reference architecture voor customer engagement aangekondigd. Deze modulaire, hybride microservices-gebaseerde architectuur maakt gebruik van metadata-gedreven AI, ondersteund door de CLAIRE-engine, en is sc...
Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utrecht - schrijf snel in!
At our complimentary Customer Engagement Summit at the Johan Cruyff Arena in Amsterdam on 10th April 2019, thought leaders and industry peers will show you how to cut through the hype and deliver real results. Discover powerful technology that lets y...
SAP heeft aangekondigd dat het zich met de lancering van de SAP Upscale Commerce in het MKB-marktsegment gaat mengen. Dit nieuwe product is geheel vormgegeven om aan de behoeftes van organisaties in dit segment te voldoen. Daarnaast introduceerde SAP...
Ctac scherpt de strategie op het gebied van ERP- en CRM-software aan. Ctac richt zich voor ERP en CRM volledig op de SAP gebaseerde oplossingen. Daarmee komt er een eind aan de hybride ERP- en CRM-aanpak die Ctac tot nu toe hanteerde. De Business Pro...
SAP organiseert op 10 en 11 oktober SAP Customer Experience Live in Barcelona, wat voorheen bekend stond als de SAP Hybris Summit. Klantvertrouwen, service en connecties staan centraal bij dit evenement. De bezoeker komt niets tekort met verschillend...
Data science, machine learning en het doorbreken van datasilo's in de organisatie stellen retailers in staat een 360-graden klantbeeld te realiseren. Het centraal stellen van de klant wordt al jaren gezien als speerpunt binnen de retail, maar met nie...
SAP lanceert de productsuite C/4HANA om customer relationship management te moderniseren. Met deze suite wordt het voor bedrijven mogelijk om het gehele CRM vanuit een centraal punt te managen en een 360-graden klantbeeld te verkrijgen. De oplossing ...
SAP heeft bekend gemaakt dat de SAP Hybris-, Gigya-, and CallidusCloud-oplossingen samen verder gaan als SAP Customer Experience. Deze naam sluit beter aan bij de missie van SAP om met vertrouwde customer experiences bedrijven te helpen zich te onder...