SAP heeft aangekondigd dat het zich met de lancering van de SAP Upscale Commerce in het MKB-marktsegment gaat mengen. Dit nieuwe product is geheel vormgegeven om aan de behoeftes van organisaties in dit segment te voldoen. Daarnaast introduceerde SAP op het CX-evenement de SAP Cloud Extension Factory. Dit is een nieuwe feature voor het SAP Cloud Platform, waarmee klanten en partners gemakkelijk enterprise applicaties kunnen verbinden en uitbreiden in een wereld die steeds meer om de cloud draait.
De SAP Upscale Commerce is een complete oplossing die gemakkelijk geconfigureerd wordt, waardoor de software vrijwel direct gebruikt kan worden. Klanten kunnen hiermee klein beginnen en al naar gelang de groei betalen. De SAP Upscale Commerce is een op SaaS-gebaseerd platform dat het MKB helpt om klanten een unieke en consistente ervaring te bieden door middel van AI. Het nieuwe aanbod complementeert de bekende commerce oplossing van SAP: de SAP Commerce Cloud. In eerste instantie zal deze uitbreiding in Amerika worden uitgebracht.
Gemak met de SAP Cloud Extension Factory
De SAP Cloud Extension Factory is in 2019 beschikbaar. Met deze agile en open source oplossing kunnen organisaties gemakkelijk iedere API-gestuurde applicatie van het SAP C/4HANA portfolio uitbreiden en customizen in dezelfde omgeving. Hiermee wordt het managen van systemen en extensies die met elkaar verbonden zijn gemakkelijker dan ooit. Met SAP Cloud Extension Factory wordt het overzichtelijk voor organisaties om klanten een end-to-end ervaring te bieden.
Mark de Bruijn, VP en Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Customer Experience: “Met onze oplossingen proberen we organisaties zoveel mogelijk te ondersteunen, zodat zij hun klanten een positieve en eenduidige ervaring kunnen bieden. In het MKB zien we dat bedrijven zich steeds meer op de klant gaan focussen. Het werd voor ons dan ook tijd om onze software voor die bedrijven te specialiseren, wat we hebben gedaan met de SAP Upsale Commerce. Daarnaast willen we het onze klanten natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken om verschillende producten en extensies met elkaar te combineren, om zo een individueel systeem te creëren dat volledig aansluit bij de organisatie en de beste resultaten op het gebied van customer experience biedt. Met deze twee uitbreidingen van ons portfolio zijn organisaties een stap dichterbij het bieden van de ultieme online ervaring aan hun klanten.”
27 maart 2024 (Face-to-face én Live Video Stream) Schrijf in voor al weer de elfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Data Architectuur, D...
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te ver...
28 maart 2023 Dit seminar behandelt de strategische implementatie van Knowledge Graph-initiatieven binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases. Het voorziet deelneme...
9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
Deel dit bericht