30-08-2018

SAP organiseert het CRM-evenement van het jaar in Barcelona

Deel dit bericht

SAP organiseert op 10 en 11 oktober SAP Customer Experience Live in Barcelona, wat voorheen bekend stond als de SAP Hybris Summit. Klantvertrouwen, service en connecties staan centraal bij dit evenement. De bezoeker komt niets tekort met verschillende keynotes over de nieuwe customer experience, een live hackaton, AR showcases en de kans om industry influencers te ontmoeten. Er is voor ieder wat wils: van C-level besluitvormers tot developers en marketing medewerkers.

Het evenement draait om de technologische en innovatieve stappen die organisaties moeten zetten om connecties met de klant aan te gaan en daarmee klantcentraal te opereren. Verschillende inspirerende bedrijven als Bavaria, Shell en PPG geven sessies. Zij vertellen succesverhalen over hoe zij hun organisatie momenteel al transformeren naar een intelligente enterprise. Met deze inzichten kunnen organisaties hun bedrijfsdoelstellingen omzetten naar concrete stappen om de customer engagement te transformeren. De bezoekers kunnen het evenement naar eigen wens inrichten met meer dan 250 sessies over de nieuwste ontwikkelingen binnen de CRM-wereld. Zo worden er sessies gehouden over hoe je onbekende klanten kunt omvormen naar loyale klanten en hoe intelligent marketing kan zorgen voor gepersonaliseerde merkervaringen.

Invloed
De nieuwste technologieën krijgen een mooi podium bij SAP Customer Experience Live. Zo is er de Innovator Zone, waar de nieuwste tech unicorn zomaar gevonden kan worden. Ook is er een Innovation Campus waar bezoekers een duik kunnen nemen in de SAP Customer Experience Labs, de SAP Customer Experience Incubator en de SAP Customer Experience Strategic Co-Innovation. Op de campus wordt duidelijk hoe de nieuwste technologieën bijdragen aan de oplossingen die SAP biedt.

Daarnaast zal SAP haar nieuwe CRM-suite, die eerder dit jaar is uitgebracht, verder toelichten. SAP C/4HANA brengt customer data, machine learning en microservices samen om real-time, intelligente customer engagement te faciliteren. C/4HANA bestaat uit de SAP Marketing Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud, SAP Commerce Cloud en SAP Customer Data Cloud. Alle vijf de cloudoplossingen krijgen hun eigen theater, showcases en demo stations bij SAP Customer Experience Live.

Tags:

Cloud, CRM

Company:

SAP

Partners