Deloitte Digital heeft tijdens de Salesforce World Tour Sydney de lancering aangekondigd van DigitalMix, een digitaal ecosysteemplatform dat zorgt voor eenduidige, op maat gemaakte ervaringen voor customer engagement kanalen. DigitalMix brengt een ecosysteem samen van aanbieders van technologie, waaronder Salesforce en een aantal anderen in CRM, ERP, Digitale Marketing, Omni-Channel en Tweet-to-Cash.
DigitalMix staat voor de blijvende investering van Deloitte in haar wereldwijde samenwerking met Salesforce, een van de kerntechnologieën in DigitalMix. In deze DigitalMix is een aantal vooraf gedefinieerde en geïntegreerde oplossingen opgenomen die cloud en op-locatie platforms samenbrengen in het digitale domein. Daarnaast zorgt Deloitte Digital voor de diepgaande branche-gerelateerde en functionele kennis, waardoor deze oplossingen relevant worden. Andy Main, principal, Deloitte Consulting LLP en hoofd van Deloitte Digital, hoort steeds vaker van klanten dat er behoefte bestaat aan een integratie van digitale platforms voor CRM, cloud, digitale marketing en andere terreinen. "Wij hebben hierop gereageerd met DigitalMix, en hiermee worden de beste elementen van ons strategische ecosysteem samengebracht om tijd naar waarde voor onze klanten te versnellen."
Omni-channel
"Salesforce is een van de hoofdelementen van DigitalMix omdat het onder andere de digitale transformatie bij onze klanten mogelijk heeft gemaakt," zegt Paul Clemmons, principal, Deloitte Consulting LLP en global Salesforce leader, Deloitte Digital. "DigitalMix is een digitale oplossing van de volgende generatie die CRM, digitale marketing en omni-channel capaciteiten met elkaar verbindt. Dit is een significante vooruitgang voor onze Salesforce-samenwerking en gezamenlijke klanten die het digitale bedrijf op zijn kop zullen zetten."
Meer informatie: Deloitte Digital
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
Deel dit bericht