22-03-2017

Deloitte Digital lanceert DigitalMix

Deel dit bericht

Deloitte Digital heeft tijdens de Salesforce World Tour Sydney de lancering aangekondigd van DigitalMix, een digitaal ecosysteemplatform dat zorgt voor eenduidige, op maat gemaakte ervaringen voor customer engagement kanalen. DigitalMix brengt een ecosysteem samen van aanbieders van technologie, waaronder Salesforce en een aantal anderen in CRM, ERP, Digitale Marketing, Omni-Channel en Tweet-to-Cash.

DigitalMix staat voor de blijvende investering van Deloitte in haar wereldwijde samenwerking met Salesforce, een van de kerntechnologieën in DigitalMix. In deze DigitalMix is een aantal vooraf gedefinieerde en geïntegreerde oplossingen opgenomen die cloud en op-locatie platforms samenbrengen in het digitale domein. Daarnaast zorgt Deloitte Digital voor de diepgaande branche-gerelateerde en functionele kennis, waardoor deze oplossingen relevant worden. Andy Main, principal, Deloitte Consulting LLP en hoofd van Deloitte Digital, hoort steeds vaker van klanten dat er behoefte bestaat aan een integratie van digitale platforms voor CRM, cloud, digitale marketing en andere terreinen. "Wij hebben hierop gereageerd met DigitalMix, en hiermee worden de beste elementen van ons strategische ecosysteem samengebracht om tijd naar waarde voor onze klanten te versnellen."

Omni-channel
"Salesforce is een van de hoofdelementen van DigitalMix omdat het onder andere de digitale transformatie bij onze klanten mogelijk heeft gemaakt," zegt Paul Clemmons, principal, Deloitte Consulting LLP en global Salesforce leader, Deloitte Digital. "DigitalMix is een digitale oplossing van de volgende generatie die CRM, digitale marketing en omni-channel capaciteiten met elkaar verbindt. Dit is een significante vooruitgang voor onze Salesforce-samenwerking en gezamenlijke klanten die het digitale bedrijf op zijn kop zullen zetten."

Meer informatie: Deloitte Digital

Partners