Conclusion lanceert het nieuwe bedrijf Conclusion AI 360. Met Conclusion AI 360 versterkt de organisatie zijn Artificial Intelligence dienstverlening, om samen met klanten de volgende stap te zetten op AI-vlak. Conclusion AI 360 helpt organisaties me...
Conclusion kondigt de lancering aan van Conclusion Intelligence, dat de krachten bundelt van verschillende bedrijven binnen het Conclusion-ecosysteem die zich richten op business improvement en innovatie door middel van data en technologie zoals AI e...
Efficiëntie is volgens IT-beslissers het belangrijkste voordeel van datagedreven werken (55%). Op nummer twee en drie staan het verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening (40%) en optimale klantbediening (34%). Dit blijkt uit onderzoek van Con...
Federated Data Governance implementeren met een balans tussen controle en autonomie. Opzetten en strucureren van Data Teams, Data Products en het opstellen van datacontracten. Boeiende sessie door Winfried Etzel op 2 april in Utrecht plus halve dag workshop op 3 april. Schrijf nu in!
Conclusion neemt internationale IT-dienstverlener Mediaan over. Met deze strategische zet versterkt Conclusion tevens haar positie in de data science- en AI-markt. Mediaan is gespecialiseerd in innovatie en digitale transformatie en bedient vanuit he...
Conclusion neemt de Microsoft Dynamics-activiteiten over van KPMG Nederland. De Microsoft Dynamics dienstverlening voerde KPMG onder de vlag KPMG Crimsonwing. Dit bedrijf gaat verder als Conclusion MBS (Microsoft Business Solutions). De organisatie b...
Conclusion heeft bekend gemaakt Business Intelligence en analytics specialist Hot ITem over te willen nemen. Met deze versterking wil Conclusion klanten beter ondersteunen bij hun datagedreven digitale transformaties en het optimaliseren van processe...
Conclusion is voornemens SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand over te nemen om daarmee haar positie in de SAP-markt te verstevigen en klanten nog beter van dienst te kunnen zijn bij de transformatie en continuïteit van hun SAP-omgevingen. De ...