SAS heeft de samenwerking met Albert Heijn uitgebreid om de omnichannel-strategie van de supermarkt verder te optimaliseren. Albert Heijn werkt al met het platform van SAS en gaat gebruik maken van aanvullende mogelijkheden binnen het SAS Customer In...
Dataiku benoemt Elissa Fink en Peter Campbell tot leden van de raad van bestuur. Dit nieuws volgt op de recente Serie E investeringsronde van 400 miljoen dollar en een waardering van 4,6 miljard dollar. Zowel Fink als Campbell hebben een indrukwekken...
Frank de Beun is CEO van The Data Agency. In juli 2020 heeft The Data Agency zich als nieuwe groep geformeerd, waarvan EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID onderdeel uitmaken. Eind 2020 heeft The Data Agency de overname aangekondigd van In...
Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Wat komt er kijken bij het ontwerpen en opzetten van een moderne data-architectuur? Praktisch en interactief op 10 en 11 oktober 2023.
DDMA, de branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service, is 2021 voortvarend begonnen. In het eerste kwartaal van dit jaar mocht de branchevereniging 14 nieuwe leden verwelkomen. Onder meer T-Mobile, Yarden en Randstad sloten zich aa...
Progress, leverancier van software en technologie voor applicatieontwikkeling en digitale ervaringen, heeft de uitkomsten bekendgemaakt van een onlangs door het bedrijf gehouden enquête naar digitale ervaringen, getiteld “Digital Experien...
Een Digital Experience Platform (DXP) is een geïntegreerde reeks technologieën die zijn ontwikkeld voor marketeers om boeiende omnichannel-ervaringen te bieden. Neem deel aan dit 30 minuten durende webinar, waar we u laten kennismaken met de basisp...
Uit een recordaantal inzendingen heeft de jury ANWB, DPG Media en Jumbo genomineerd voor de DDMA Customer Data Award 2020. De drie genomineerden presenteren hun case tijdens de DDMA Customer Data Award Night op 19 maart op het Westergasterrein, waar ...
Stibo Systems heeft de resultaten vrijgegeven van haar 2020 State of Retailer & Consumer Data survey. Een van de hoofdbevindingen is dat consumenten gepersonaliseerde ervaringen willen in de winkel en online, en bereid zijn daarvoor data af te geven ...
Information Builders heeft de benoeming aangekondigd van Keith Kohl als senior vice president Product Management. In deze rol neemt Kohl de verantwoordelijkheid op zich voor alle functies voor productbeheer en fungeert als een contactpersoon tussen p...
Optimaal gebruik van data is een cruciale factor geworden in succesvolle online marketing. Het vakgebied van het verzamelen, structureren en gebruiken van data is een apart specialisme geworden. Daarom heeft online marketingbureau Netprofiler beslote...