11-03-2020

Boomi lanceert Integration Center of Excellence service

Deel dit bericht

Boomi, onderdeel van Dell Technologies, kondigt de beschikbaarheid aan van een nieuwe ICoE service, waarmee bedrijven best practices, richtlijnen en een groeiende repository van herbruikbare frameworks kunnen inzetten tijdens het bouwen, onderhouden en beheren van integraties.

Dit serviceproduct is ontwikkeld in samenwerking met internationale system integrators en maakt gebruik van Boomi’s ervaring met meer dan 10.000 klanten. Het standaardiseert en versnelt de ontwikkeling van integraties, verlaagt IT-kosten en maakt het voor bedrijven eenvoudiger om snel en eenvoudig verbindingen te leggen tussen mensen, data en apparaten. Boomi biedt haar ICoE service aan als onderdeel van het Customer Succes programma voor organisaties.

In tegenstelling tot bestaande ICoE initiatieven, combineert deze service moderne ontwikkel- en beheermethoden met het Boomi Unified Platform, voor een productievere, flexibelere en beter samenwerkende IT-omgeving. Een modern ICoE heeft profijt van een integratieplatform dat flexibel genoeg is om elk integratietype te ondersteunen, ongeacht of voor een integratie low-code, een API, of zelfgeschreven software wordt gebruikt, en of het draait om een verbinding met de cloud, multi-cloud, on-premises, IoT of andere eindpunten.

De Boomi ICoE service maakt gebruik van een stappenmethodiek, die kan worden aangepast aan de doelen en volwassenheid van een organisatie. Elk bedrijf start op een ander punt in het spectrum van integratievolwassenheid en heeft eigen sterke punten, kansen en beperkingen, die onderkend en meegenomen moeten worden bij elk ICoE initiatief.

Partners