Pegasystems komt met nieuwe mogelijkheden op het gebied van artificial intelligence en robotic automation binnen het customer relationship management (CRM) portfolio. Bedrijven kunnen hun sales- en klantenservice nu optimaliseren met desktop analytics en zelflerende toepassingen.
De integratie van Pega Workforce Intelligence met Pega Customer Service en Pega Sales Automation toepassingen zorgt ervoor dat bedrijven verborgen, inefficiënte patronen in kaart kunnen brengen door miljoenen handelingen die dagelijks op iedere desktop pc en in elke applicatie worden uitgevoerd te analyseren. De workforce intelligence maakt gebruik van robotic automatisering en AI om te begrijpen hoe sales- en servicemedewerkers werken en hoe de apps en processen voor hen werken. Door deze inzichten te combineren met de prestaties op CRM-gebied, kunnen organisaties verborgen ondoelmatigheden niet alleen opsporen maar ook aantonen wat hiervan de directe gevolgen zijn voor de productiviteit en de klantbeleving. Pega’s suite van CRM-applicaties voor marketing, sales en service combineert de business rules engine met real-time analytics, zodat gebruikers met de Pega CRM-apps kunnen anticiperen op veranderende behoeften van klanten en hen gedurende de customer journey voorzien van advies op maat.
Optimalisatie
Pega Customer Service en Pega Sales Automation samen in Pega Workforce Intelligence biedt nieuwe mogelijkheden voor optimalisatie die anders onopgemerkt zouden blijven, zoals:
• Servicemedewerkers met een hogere klanttevredenheidsscore dan gemiddeld, spenderen gemiddeld minder tijd in niet essentiële applicaties. Dit biedt een handleiding voor herziening van de best practices om zo de algehele teampresaties te vergroten;
• Verkoopmedewerkers die hun quota's hebben gehaald, hebben extra tijd besteed op het sales training portal. Dit geeft managers een opening om minder goed presterende medewerkers te wijzen op de positieve impact van trainingen op het sluiten van deals;
• Verkoop- en servicemedewerkers die hun doelen niet haalden, waren genoodzaakt om te switchen tussen systemen en data opnieuw in te voeren. Dit onderstreept dat robotic automation medewerkers kan helpen om tijd te besparen en hun aandacht te richten op potentiële of bestaande klanten;
• IT-onderhoud dat normaal voor halverwege de ochtend stond gepland, zorgde voor een onverwachte presatievermindering. Dit geeft IT een plausibele reden om dit te verplaatsen naar een rustiger tijdstip.
Pega Workforce Intelligence is beschikbaar vanaf het tweede kwartaal van dit jaar binnen Pega Customer Service en Pega Sales Automation.
Meer productinformatie: Pegasystems
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht