Nederland 'Maakland' heeft een rijke historie van veranderen, aanpassen en innoveren. Deze kracht hebben we meer dan ooit te voren nodig gezien de huidige ontwikkelingen omtrent het veranderende klantengedrag en de impact van informatie technologie.K...
Salesforce en Box introduceren Salesforce Files Connect for Box en Box SDK. Met deze nieuwe toepassingen kunnen collega's beter samenwerken, productiever zijn en hebben ze bovendien altijd toegang tot de juiste content.“Oplossingen van Box en Sales...
Salesforce, het Customer Success Platform en CRM-oplossing, kondigt Salesforce Marketing Cloud Predictive Journeys aan. Met Marketing Cloud Predictive Journeys kunnen marketeers crm- en marketingdata combineren met relevante contextuele informatie, z...
Deze workshop biedt deelnemers een diepgaand inzicht in de krachtige synergie tussen knowledge graphs en LLM's. Inzet daarvan verbetert de manier waarop gegevens worden gemodelleerd, geanalyseerd en gebruikt. Deelnemers combineren theorie met praktijkervaring via praktische oefeningen op 20 en 21 mei in Utrecht - schrijf snel in!
Salesforce, het Customer Success Platform en leverancier van CRM-oplossingen, publiceert het rapport 2015 State of Analytics. Uit dit onderzoek onder meer dan 2.000 leidinggevenden wereldwijd blijkt dat goed presterende organisaties in staat zijn om ...
Salesforce, het Customer Success Platform en ‘s werelds meest gebruikte CRM-oplossing, publiceerde gisteren het rapport ‘2015 State of Service’. Uit onderzoek onder meer dan 1900 customer service managers en executives we...