43 procent van bedrijven wereldwijd dat ArtificiaI Intelligence gebruikt, verwacht dat hun sterke positie over twaalf maanden nog steeds te handhaven is, terwijl slechts 21 procent van de bedrijven die geen gebruik maakt van AI dit denkt. Dit blijkt ...
Dataiku heeft een kapitaalinjectie van 400 miljoen dollar opgehaald in een Series E-investeringsronde onder leiding van Tiger Global, en met deelname van verschillende bestaande investeerders, waaronder ICONIQ Growth, CapitalG, FirstMark Capital, Bat...
Dataiku heeft het onderzoek Total Economic Impact gepubliceerd waaruit blijkt dat de enterprise-klanten van Dataiku een return-on-investment van 423 procent realiseren. Het onderzoek is uitgevoerd door Forrester Consulting en beschrijft de financi&eu...
Data driven worden behelst meer dan de inzet van nieuwe tools en technologie. Het grijpt in op business modellen, processen en vooral datamanagement. Dit seminar door Nigel Turner schetst de praktische stappen die nodig zijn om een haalbare datastrategie en aanpak op te stellen. Praktisch seminar op 16 mei in Utrecht, schrijf nu in.
Google Cloud en SAP gaan een strategisch partnerschap aan om klanten te helpen bij bedrijfstransformaties. Zo kunnen deze eenvoudig kritieke bedrijfssystemen naar de cloud migreren en Google Cloud-mogelijkheden op het gebied van kunstmatige intellige...
DataRobot, aanbieder in augmented intelligence, heeft een Series G investering ontvangen van 300 miljoen dollar. De investering moet de platforminnovatie stimuleren en stelt DataRobot in staat de impact van augmented intelligence naar klanten wereldw...
Atos introduceert het Urban Data Platform, waarmee zij de totstandkoming van Smart Cities faciliteert door overheden te ondersteunen in hun missie slimme en geïntegreerde oplossingen te bieden aan burgers en bedrijven. Dit platform stelt steden ...
Benefits cases for AI capabilities are stuck in the dark ages: delivering projects that convinced your stakeholders to invest in the first place are not sufficient to ensure long-term success. This creates risk that, just as you are getting up to spe...
Dataiku bekrachtigt de nauwe samenwerking met Rabobank. Het platform van Dataiku ondersteunt het Data Lab van Rabobank bij het uitrollen van AI-projecten in de hele organisatie voor honderden gebruikers. In minder dan twee jaar tijd zijn er meer dan ...
Targeting the right customer at the right time is one of the most efficient ways to optimize marketing campaigns - but 55% of marketers don’t feel they have sufficient customer data to implement effective personalization (Evergage, Inc.) While ...
Atos introduceert ThinkAI: een strikt beveiligde en schaalbare oplossing die organisaties in staat stelt om hoogwaardige toepassingen op het gebied van kunstmatige intelligentie te ontwerpen, ontwikkelen en implementeren. ThinkAI is speciaal ontwikke...