Zendesk heeft Explore Enterprise aangekondigd. Dit is de nieuwste oplossing binnen haar service-first CRM-platform waarmee bedrijven realtime data kunnen analyseren om inzicht te krijgen in veranderende klantbehoeften. Nu het wereldwijde ticketvolume recordhoogtes bereikt, kunnen customer service managers Explore Enterprise gebruiken om relevante inzichten direct met andere teams en afdelingen te delen. Hiermee kunnen ze sneller beslissingen nemen om de volledige klantervaring te verbeteren.
"Klanten zoeken meer dan ooit contact met supportafdelingen van bedrijven. Hierdoor neemt de druk op customer experience managers en hun teams toe", zegt Shawna Wolverton, VP Product bij Zendesk. “Met Explore Enterprise geeft Zendesk bedrijven de mogelijkheid data te analyseren en een duidelijk beeld te krijgen van klantgerelateerde trends die ze zien in onze support- en sales-oplossingen. Dankzij deze uitgebreide inzichten kunnen bedrijven snel inspelen op nieuwe uitdagingen en kansen, niet alleen op het gebied van klantenservice, maar in hun hele bedrijf."
Explore Enterprise biedt direct inzicht in alle Zendesk-producten, waaronder Support, Talk, Chat, Sell en Guide om een uitgebreid en uniform beeld van de klant te krijgen. Dit omvat informatie over hoe klanten social messaging gebruiken voor support en aan welke communicatiekanalen ze de voorkeur geven. Met deze lessen kunnen customer service managers nauwgezet bepalen hoe ze klanten het best kunnen bedienen via kanalen zoals Apple Business Chat, WhatsApp, Facebook Messenger, Twitter Direct Messages, WeChat en LINE. Bovendien kunnen teams dankzij integratie met Sunshine, het open en flexibele CRM-platform van Zendesk, data uit externe systemen van derden binnenhalen en zo een holistisch beeld van hun bedrijf krijgen.
Met inzicht in klantdata over alle kanalen heen, biedt Explore Enterprise de mogelijkheid om verbeteringen door te voeren die verder gaan dan alleen het supportteam. Zoals het leveren van informatie voor beslissingen op het gebied van sales, productontwikkeling, marketing en andere afdelingen. Als een customer experience-manager bijvoorbeeld ziet dat een supportteam achterloopt bij het oplossen van tickets, kan deze snel nieuwe oplossingen testen en de optie implementeren die de meeste impact heeft op het team. Als het aantal page views over het verwerken van terugbetalingen toeneemt, kan de customer experience-manager de informatie in de kennisbank aanvullen om klanten te helpen sneller het juiste antwoord te krijgen.
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht