ICT-dienstverlener Finalist en online-marketingbureau Onetomarket gaan intensief samenwerken, zo hebben beide bedrijven gezamenlijk bekendgemaakt. De samenwerking is zo ingericht dat er een one-stop-shop is ontstaan waar opdrachtgevers niet alleen hun online-omgeving kunnen laten bouwen, maar ook hun marketingstrategie voor die omgeving kunnen laten uittekenen en uitvoeren.
De aanleiding voor de samenwerking was de geregeld terugkerende vraag van de opdrachtgevers van zowel Finalist als Onetomarket naar een complete dienstverlening. Er bleek in de markt steeds meer behoefte aan een partij die het complete online-traject kon afhandelen, en die zowel in de ‘bouwfase' als in de online marketing- en verkoopfase de juiste expertise heeft.
Totaalpakket aan diensten
Onetomarket, gevestigd in Arnhem, staat er niet alleen om bekend het rendement van de online-marketingstrategie van haar klanten inzichtelijk te maken, maar ook de opportunities die daaruit voortvloeien te gelde te maken. Met de input van Finalist kan Onetomarket haar klanten een echt totaalpakket aan diensten bieden. Nick Mulder, algemeen directeur bij Onetomarket: "De samenwerking met Finalist zorgt ervoor dat we nu ook de online marketingstrategie van hoogwaardige en complexe online-omgevingen compleet kunnen verzorgen en uitvoeren. Een behoefte die bij steeds meer klanten duidelijk begon te worden."
Breder instrumentarium
Andersom levert de samenwerking ook Finalist een breder dienstenpakket op. Finalist levert diensten voor de optimale verbinding tussen mens en IT, voornamelijk in de zorg- en onderwijssector. Johannes Maas, directeur Innovatie bij Finalist: "Onze opdrachtgevers krijgen door de samenwerking met Onetomarket een breder instrumentarium van online diensten tot hun beschikking, waarmee ze beter en gerichter resultaat kunnen boeken. Gezamenlijk optimaliseren wij de customer journey voor opdrachtgevers in onderwijs en zorg. Wij helpen hen hun studenten, docenten, patiënten, cliënten en zorgverleners met de grootst mogelijke zekerheid en met de meest relevante content te bereiken en te bedienen."
Meer informatie: Finalist
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht