Accenture en Adobe hebben de uitbreiding van hun wereldwijde samenwerking op het gebied van digital marketing aangekondigd. Samen gaan ze marketingoplossingen creëren voor organisaties binnen life science, gezondheidszorg en financiële dienstverlening in Noord-Amerika en Europa. Accenture en Adobe sluiten een nieuwe, driejarige overeenkomst en ontwikkelen technologische diensten en oplossingen die klanten binnen deze specifieke sectoren helpen bij het realiseren van betere marketingprestaties en -efficiëntie.
Accenture en Adobe stellen een gespecialiseerd team samen van professionals met sectorkennis en experts op het gebied van digitale marketing en sales. Dit team integreert oplossingen van Adobe Marketing Cloud met digitale marketingdiensten van Accenture Interactive, onderdeel van Accenture Digital. Daarbij wordt ook de kennis van Accenture op het gebied van life science, gezondheidszorg en financiële dienstverlening ingezet. Accenture investeert eveneens in zijn expertise op het gebied van diensten van Adobe om zo op grote schaal digitale marketingoplossingen te kunnen bieden.
De samenwerking richt zich op het ontwikkelen, verkopen en leveren van oplossingen die:
• Gericht zijn op het publiceren van content op grote schaal en campagnemanagement;
• Bedrijfsresultaten ondersteunen van organisaties op het gebied van life science, gezondheidszorg, retailbanken en verzekeringsmaatschappijen;
• Ontwikkeld zijn voor industrie-specifieke marketingprestaties en helpen bij het naleven van regelgeving binnen de industrie;
• Klaar zijn voor gebruik, schaalbaar zijn en snelle implementatie en integratie met oplossingen van de klant ondersteunen.
"Accenture en Adobe bouwen voort op hun sterke relatie om hiermee de standaard te definiëren voor digitale marketing", zegt Glen Hartman, senior managing director voor Accenture Interactive North America. "Organisaties hebben behoefte aan digitale marketingoplossingen die hun markten ondersteunen, snel kunnen worden uitgevoerd en helpen bij het realiseren van bedrijfsdoelen. Dit vereist een sterke samenwerking en innovatie tussen diensten en technologieaanbieders. Accenture en Adobe kunnen dit bieden."
"De samenwerking met Accenture is een belangrijke stap in het kunnen aanbieden van op maat gemaakte versies van Adobe Marketing Cloud die helpen bij de unieke behoeften van specifieke verticale industrieën. Dit is een logische vervolgstap in de evolutie van Adobe Marketing Cloud als platform voor bedrijfssoftware waarmee bedrijven succesvol de stap naar digital kunnen zetten", aldus Matt Thompson, executive vice president, Worldwide Field Operations bij Adobe.
Eerder dit jaar gaven Adobe en Accenture een voorbeeld van hun mogelijkheden met de introductie van Accenture Customer Engagement (ACE). Dit is een pay-per-use en op cloud-gebaseerde digital marketingdienst. De digital marketingdiensten en achterliggende Adobe Marketing Cloud-oplossingen worden beheerd door Accenture Interactive, waardoor het voor marketeers niet meer nodig is om technologieën en diensten te integreren en optimaliseren. Ook hoeven zij het personeel hierin niet te trainen.
8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht