07-05-2010

Datakwaliteitsoplossing van Uniserv nu ook voor Oracle Siebel CRM

Deel dit bericht

DQ-Connector integreert adresverificatie en verwijdering van duplicaten.

Uniserv maakt via DQ-Connector Real-Time functies voor valideren van postadressen en verwijderen van doublures beschikbaar voor gebruikers van Oracle Siebel CRM (vanaf versie 8.0). Met deze oplossing zijn contactgegevens vanaf de eerste invoer correct én blijven dat ook. Hierdoor verbetert de kracht en de efficiency van customer relationship management.Uniserv DQ-Connector Real-Time kan naadloos geïntegreerd worden in het Oracle Siebel Customer Relationship Management (CRM) -systeem voor Siebel Enterprise Applications en Siebel Industry Applications. Hierdoor krijgen gebruikers van deze applicaties de beschikking over correcte, consistente, volledige en actuele klantgerelateerde data. Dat maakt ook succesvol en efficiënt beheer mogelijk van alle aan CRM gerelateerde werk-, verkoop- en marketingprocessen. Voor het activeren van de DQ-Connector in de Oracle Siebel CRM-omgeving hoeft niet geprogrammeerd te worden. De onderdelen van de connector, post en mailRetrieval, worden automatisch geïntegreerd met behulp van de standaard functies die hiervoor in Siebel beschikbaar zijn. “Met de DQ-Connector Real-Time Siebel CRM ondersteunen we nu ook bedrijven die Siebel CRM gebruiken voor het efficiënt beheren van hun klantgegevens en die een goede werking van hun CRM-oplossing willen garanderen door een consistent hoge kwaliteit van de opgeslagen klantinformatie. Na de introductie van de comfortabele plug&play integratie met Microsoft Dynamics CRM in november 2009, is de DQ-Connector Real-Time Siebel CRM een volgende stap in het beschikbaar maken van de Uniserv Data Quality Services voor de belangrijkste CRM-oplossingen,” zegt Roland Pfeiffer, CEO van Uniserv.Uniserv’s DQ-Connector voor datakwaliteit in CRM-applicaties biedt verder de volgende voordelen:-Als de data correct zijn, zullen ook de BI- en analyseprocessen betrouwbaarder zijn.-Bespaart kosten op CRM doordat gegevens automatisch ingevoegd en gecorrigeerd worden.-Volledige integratie binnen Siebel zorgt voor aanzienlijk lagere kosten voor training van gebruikers en snellere acceptatie door gebruikers.-Klanten zijn tevreden als het contact center hen direct telefonisch weet te vinden.-Meer klanttevredenheid doordat er geen dubbele mails meer verstuurd worden.-CRM-projectdoorlooptijden verbeteren drastisch wat een kortere ‘time-to-market’ oplevert.Bron: Uniserv.

Company:

Uniserv, Oracle

Partners