DQ-Connector integreert adresverificatie en verwijdering van duplicaten.
Uniserv maakt via DQ-Connector Real-Time functies voor valideren van postadressen en verwijderen van doublures beschikbaar voor gebruikers van Oracle Siebel CRM (vanaf versie 8.0). Met deze oplossing zijn contactgegevens vanaf de eerste invoer correct én blijven dat ook. Hierdoor verbetert de kracht en de efficiency van customer relationship management.Uniserv DQ-Connector Real-Time kan naadloos geïntegreerd worden in het Oracle Siebel Customer Relationship Management (CRM) -systeem voor Siebel Enterprise Applications en Siebel Industry Applications. Hierdoor krijgen gebruikers van deze applicaties de beschikking over correcte, consistente, volledige en actuele klantgerelateerde data. Dat maakt ook succesvol en efficiënt beheer mogelijk van alle aan CRM gerelateerde werk-, verkoop- en marketingprocessen. Voor het activeren van de DQ-Connector in de Oracle Siebel CRM-omgeving hoeft niet geprogrammeerd te worden. De onderdelen van de connector, post en mailRetrieval, worden automatisch geïntegreerd met behulp van de standaard functies die hiervoor in Siebel beschikbaar zijn. “Met de DQ-Connector Real-Time Siebel CRM ondersteunen we nu ook bedrijven die Siebel CRM gebruiken voor het efficiënt beheren van hun klantgegevens en die een goede werking van hun CRM-oplossing willen garanderen door een consistent hoge kwaliteit van de opgeslagen klantinformatie. Na de introductie van de comfortabele plug&play integratie met Microsoft Dynamics CRM in november 2009, is de DQ-Connector Real-Time Siebel CRM een volgende stap in het beschikbaar maken van de Uniserv Data Quality Services voor de belangrijkste CRM-oplossingen,” zegt Roland Pfeiffer, CEO van Uniserv.Uniserv’s DQ-Connector voor datakwaliteit in CRM-applicaties biedt verder de volgende voordelen:-Als de data correct zijn, zullen ook de BI- en analyseprocessen betrouwbaarder zijn.-Bespaart kosten op CRM doordat gegevens automatisch ingevoegd en gecorrigeerd worden.-Volledige integratie binnen Siebel zorgt voor aanzienlijk lagere kosten voor training van gebruikers en snellere acceptatie door gebruikers.-Klanten zijn tevreden als het contact center hen direct telefonisch weet te vinden.-Meer klanttevredenheid doordat er geen dubbele mails meer verstuurd worden.-CRM-projectdoorlooptijden verbeteren drastisch wat een kortere ‘time-to-market’ oplevert.Bron: Uniserv.14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht