BI-tool voor serviceorganisaties uitgebreid met KPI-support.
Mproof Nederland, specialist op het gebied van servicemanagement oplossingen, kondigt de lancering aan van Clientele Performance versie 2010, een uitgebreide BI- en analyseoplossing voor Clientele service management software. Met behulp van deze oplossing krijgen serviceorganisaties, in tegenstelling tot met reguliere spreadsheets, meer inzicht in hun processen, maar zonder de complexiteit van enterprise-level producten. De behoefte aan BI-oplossingen neemt ook voor serviceorganisaties steeds verder toe. Zij willen meer inzicht in huidige resultaten om daarmee hun processen te optimaliseren.Clientele Performance versie 2010 is nu compatibel met Microsoft SQL 2008 en tegelijkertijd zijn de administratietools verbeterd. Belangrijkste nieuwe feature is de mogelijkheid tot KPI-support. Alle KPI-informatie wordt automatisch ontsloten uit de SLA’s die in Clientele gedefinieerd zijn, wat leidt tot nauwkeurige en up-to-date rapporten. De prestaties worden visueel weergegeven, waardoor trends duidelijk en eenvoudig zichtbaar worden. Arjen Brand, directeur van Mproof Nederland: “Deze nieuwste versie van Clientele Performance biedt alles van dynamische self-service analyses tot aan scorecards. Met deze editie voorzien we onze klanten van alle tools die zij nodig hebben om ‘in control’ te zijn en hun serviceprestaties naar een hoger niveau te tillen.” Ongeacht de omvang van de organisatie, moeten bedrijven – zeker in deze economisch onzekere tijden met krappe budgetten en afnemende resources – bij het maken van bedrijfskritische beslissingen, kunnen beschikken over informatie die up-to-date en nauwkeurig is. Mproof ontwikkelde daarom deze oplossing, als aanvulling op de reguliere Clientele service management software, waardoor klanten niet meer afhankelijk zijn van een derde partij voor het uitvoeren van analyses. De Clientele applicaties vormen de bron voor alle historische data, waarmee gebruikers een veelheid aan (trend-) analyses kunnen uitvoeren. Bron: Mproof.9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van En...
23 mei 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze i...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
Deel dit bericht