BI-tool voor serviceorganisaties uitgebreid met KPI-support.
Mproof Nederland, specialist op het gebied van servicemanagement oplossingen, kondigt de lancering aan van Clientele Performance versie 2010, een uitgebreide BI- en analyseoplossing voor Clientele service management software. Met behulp van deze oplossing krijgen serviceorganisaties, in tegenstelling tot met reguliere spreadsheets, meer inzicht in hun processen, maar zonder de complexiteit van enterprise-level producten. De behoefte aan BI-oplossingen neemt ook voor serviceorganisaties steeds verder toe. Zij willen meer inzicht in huidige resultaten om daarmee hun processen te optimaliseren.Clientele Performance versie 2010 is nu compatibel met Microsoft SQL 2008 en tegelijkertijd zijn de administratietools verbeterd. Belangrijkste nieuwe feature is de mogelijkheid tot KPI-support. Alle KPI-informatie wordt automatisch ontsloten uit de SLA’s die in Clientele gedefinieerd zijn, wat leidt tot nauwkeurige en up-to-date rapporten. De prestaties worden visueel weergegeven, waardoor trends duidelijk en eenvoudig zichtbaar worden. Arjen Brand, directeur van Mproof Nederland: “Deze nieuwste versie van Clientele Performance biedt alles van dynamische self-service analyses tot aan scorecards. Met deze editie voorzien we onze klanten van alle tools die zij nodig hebben om ‘in control’ te zijn en hun serviceprestaties naar een hoger niveau te tillen.” Ongeacht de omvang van de organisatie, moeten bedrijven – zeker in deze economisch onzekere tijden met krappe budgetten en afnemende resources – bij het maken van bedrijfskritische beslissingen, kunnen beschikken over informatie die up-to-date en nauwkeurig is. Mproof ontwikkelde daarom deze oplossing, als aanvulling op de reguliere Clientele service management software, waardoor klanten niet meer afhankelijk zijn van een derde partij voor het uitvoeren van analyses. De Clientele applicaties vormen de bron voor alle historische data, waarmee gebruikers een veelheid aan (trend-) analyses kunnen uitvoeren. Bron: Mproof.8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht