27-06-2011

MicroStrategy deelt kennis op World Event 2011

Deel dit bericht

11 t/m 14 juli, Monte Carlo: onthulling nieuwe technologieën omtrent data, mobile, cloud en social media.

MicroStrategy heeft vandaag de definitieve agenda voor het MicroStrategy World Event 2011 bekendgemaakt. Naast innovaties en updates op mobiliteitsgebied zullen op het event nieuwe technologieën onthuld worden die bedrijven in staat stellen te profiteren van de grote hoeveelheid  data, cloud technologie en social media om efficiënter te werken. Hierdoor ontstaat er een grotere voorsprong op de concurrenten.

Van 11 tot en met 14 juli aanstaande vindt MicroStrategy World Event plaats in ‘The Fairmont Monte Carlo’ hotel in Monte Carlo. De deelnemers kunnen kennis nemen van de visies van een aantal interessante keynote sprekers als Tim Campos, (CIO Facebook), Michael Chui (Senior Fellow McKinsey Global Institute) en Michael Saylor (CEO MicroStrategy). Daarnaast zijn er demonstraties, lanceringen van nieuwe producten en informatieve breakout-sessies over de volgende generatie mobiele apps.
 

‘Het is een boeiende tijd in de wereld van corporate data en mobiele intelligentie’, zegt Ton ter Laak, Country Manager Benelux MicroStrategy. ‘Tijdens het MicroStrategy World Event zullen opinieleiders, business- en IT-managers en business partners bijeen komen om de laatste ontwikkelingen te delen.’
 

Er zullen meer dan twintig bedrijven hun ervaringen delen op gebied van het gebruik van BI , waaronder: Coca-Cola, Douglas, eBay, Ericsson, Gucci, GUESS, LinkedIn, Loewe, McDonald’s en Starbucks Coffee Company.

De volledige agenda van MicroStrategy World Event 2011 is hier te lezen.
 

Bron: MicroStrategy
 

Company:

MicroStrategy

Partners