Adobe introduceert Analysis Workspace, een nieuwe manier voor ondernemingen om marketingdata te analyseren, delen en benutten via Adobe Analytics. Analysis Workspace is geïnspireerd door Adobe’s creatieve oplossingen en verandert de manier waarop data wordt georganiseerd en gevisualiseerd binnen organisaties. Analisten zijn nu in staat om de weergave van gegevens aan te passen om mooi afgewerkte analyses te creëren die vervolgens kunnen worden gedeeld met diegenen die data nodig hebben om zakelijke beslissingen te nemen. Gebruikers van Analysis Workspace kunnen onbegrensd hun ‘analytics creativiteit’ gebruiken bij het bestuderen van data om zo meer inzicht te krijgen en aan te sturen op activatie.
“Onze unieke ervaring met het ontwikkelen van creatieve tools en krachtige workflows stelt ons in staat om data-analyse te vernieuwen”, stelt Jeff Allen, senior director Product Marketing van Adobe Analytics. “Deze nieuwe benadering maakt zeer complexe datasets toegankelijk voor bredere groep mensen binnen de organisatie. Wanneer gebruikers hun zinvolle nieuwe inzichten delen, kunnen de ontvangers de grafieken nog eenvoudig bewerken als dit wenselijk is.”
8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht