12-11-2013

Gartner positioneert Teradata als Marktleider in Integrated Marketing Management Magic Quadrant

Deel dit bericht


Teradata, speler op het gebied van analytische data platforms, marketing applicaties en services, kondigt aan dat zij opnieuw in het Leaders quadrant van het nieuwste Gartner Integrated Marketing Management (IMM) Magic Quadrant Rapport is geplaatst. Het rapport is gepubliceerd door Kimberly Collins, research vice president, en Adam Sarner, research director CRM bij Gartner, op 31 oktober 2013.

Volgens het Gartner rapport omvat Integrated Marketing Management (IMM) de marketing strategie, proces automatisering en technologieën die nodig zijn om mensen, processen en technologie te integreren in het totale marketing ecosysteem. Leiders in de IMM markt hebben klanten die hun oplossingen gebruiken als primair platform om alle marketingrollen en functies te ondersteunen. Deze leveranciers bieden een diep geïntegreerde marketing functionaliteit. Leiders leveren passende oplossingen en diensten aan Marketing, en met name aan CMO’s en marketing executives. De nadruk ligt daarbij op Marketing Process Management (MPM) en proces integratie binnen marketing.

Tags:

Big Data

Partners