Teradata, speler op het gebied van analytische data platforms, marketing applicaties en services, kondigt aan dat zij opnieuw in het Leaders quadrant van het nieuwste Gartner Integrated Marketing Management (IMM) Magic Quadrant Rapport is geplaatst. Het rapport is gepubliceerd door Kimberly Collins, research vice president, en Adam Sarner, research director CRM bij Gartner, op 31 oktober 2013.
Volgens het Gartner rapport omvat Integrated Marketing Management (IMM) de marketing strategie, proces automatisering en technologieën die nodig zijn om mensen, processen en technologie te integreren in het totale marketing ecosysteem. Leiders in de IMM markt hebben klanten die hun oplossingen gebruiken als primair platform om alle marketingrollen en functies te ondersteunen. Deze leveranciers bieden een diep geïntegreerde marketing functionaliteit. Leiders leveren passende oplossingen en diensten aan Marketing, en met name aan CMO’s en marketing executives. De nadruk ligt daarbij op Marketing Process Management (MPM) en proces integratie binnen marketing.
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht