30-07-2014

Capgemini Extreme Apps for Retail zijn geschikt voor SAP HANA

Deel dit bericht


De belangrijkste modules in Capgemini’s Extreme Apps for Retail hebben onlangs de Powered by SAP HANA certificering ontvangen.

Twee modules van de door Capgemini ontwikkelde ‘Extreme Applications for Retail’-oplossing zijn door SAP gecertificeerd als ‘Powered by SAP HANA’. Het gaat om de modules Market Basket Analyses 1.0 en Next Best Action 1.0. 'Extreme Applications for Retail' is onderdeel van de Ready2Series, een reeks van kant-en-klare oplossingen die direct inpasbaar zijn binnen organisaties. Deze oplossingen kunnen bij meerdere klanten geïmplementeerd worden en zijn gebaseerd op standaardcontracten waarbij het eigendom (IP) bij Capgemini ligt. Beide modules zijn nu gecertificeerd voor integratie met het SAP HANA-platform, waarbij retailers al tijdens een transactie aankoopadviezen kunnen geven aan hun klanten, gebaseerd op het klantgedrag.

Verkooptrends 

Market Basket Analyses en Next Best Action ondersteunen retailers sneller in te spelen op verkooptrends en hun verkooppotentieel beter te benutten, zo meldt Capgamini Nederland. Hierbij kan gebruik worden gemaakt van unieke analysecapaciteit, gebaseerd op een brede set van artikelspecifieke informatie, inclusief de data die wordt gegenereerd bij het verkooppunt. Door het analyseren van klantverkopen, klantgedrag, sentiment en interactie tussen klant en merk, kunnen retailers beter voorspellen wat de eerstkomende aanbieding of actie moet zijn voor een specifieke klant op ieder willekeurig moment. Het SAP Integration and Certification Center heeft nu Market Basket Analyses 1.0 en Next Best Action 1.0 gecertificeerd voor integratie met het SAP HANA platform.
 
Door: Witold Kepinski

Tags:

Big Data

Partners