Pegasystems lanceert Customer Engagement Blueprint, een platform aangestuurd door generatieve AI waarop marketing-, CX- en AI-specialisten online kunnen samenwerken om klantprogramma's te ontwerpen, datamodellen te vertalen naar merkstrategie en effectieve stappenplannen te maken.
Omdat veel van de huidige tools statisch zijn en real-time inzichten missen, heeft bijna een derde van de organisaties volgens Gartner moeite om klantreizen te integreren in hun algehele klantbeleving. Pega Customer Engagement Blueprint brengt hier verandering in door organisaties te helpen bij het verbeteren van AI-gedreven personalisatie en het effectief orkestreren van klantreizen. Gebruikers kunnen hun strategieën visualiseren, testen en verfijnen met nieuwe aanbiedingen. Dit resulteert in een verbeterde klantbeleving.
Enkele voordelen van Pega Customer Engagement Blueprint zijn:
Betere samenwerking tussen afdelingen: teams kunnen strategieën in realtime visualiseren, simuleren en onderling delen. Dit zorgt voor minder ruis tussen afdelingen en maakt het mogelijk om snel in te spelen op veranderingen in de markt of klantgedrag.
Snel toepasbare marketingelementen en aanbiedingen creëren: een responsieve visuele ervaring maakt het mogelijk om engagementberichten in realtime te personaliseren op basis van specifieke parameter. De tool genereert direct marketingstrategieën en aanbiedingen die inzetbaar zijn op verschillende kanalen en in uiteenlopende programma’s.
Strategische multichannel planning: gebruikers krijgen een duidelijk stappenplan voor consistente klantinteracties en een simulatie hoe deze zich tijdens de klantreis aanpassen.
Consistentie in de merkcommunicatie: merken kunnen hun data invoeren in Customer Engagement Blueprint, zodat de output altijd aansluit bij hun eigen tone-of-voice.
Integratie met Pega Customer Decision Hub: klanten van Pega Customer Decision Hub™ kunnen blauwdrukken eenvoudig importeren in 1:1 Operations Manager. Dit helpt organisaties om hun huidige strategieën te verbeteren door sneller en nauwkeuriger aanpassingen te testen en door te voeren in vervolgacties.
Consumenten stellen volgens Rob Walker, manager customer engagement bij Pega, steeds hogere eisen. "Organisaties moeten snel en persoonlijk reageren om relevant te blijven. “Pega Customer Engagement Blueprint biedt de mogelijkheid om strategieën te visualiseren, te simuleren voor uiteenlopende situaties en te implementeren op alle kanalen. Hierdoor kunnen organisaties zich snel aanpassen en hun klanten doelgericht bereiken waardoor de klantrelatie versterkt."
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne (Native-Cloud) Data Architecturen, Datawarehouse Desi...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
Deel dit bericht