Hyperpersonalisatiemogelijkheden zijn een belangrijke competentie voor merken die uitzonderlijke klantervaringen willen leveren. Real-time interaction management (RTIM) kan de klantervaring van een merk verbeteren door real-time personalisatie te leveren met een ongekende snelheid en nauwkeurigheid. SAS Customer Intelligence 360 is uitgeroepen tot leider in The Forrester Wave: Real-Time Interaction Management, Q1 2024.
Volgens het rapport biedt SAS een geavanceerde analytische basis voor bedrijfsbrede RTIM-implementaties in verticale sectoren en belooft de roadmap de kracht van voorspellende en generatieve AI gemakkelijker toegankelijk te maken voor kenniswerkers en klantgerichte resources buiten de gebruikelijke data science power users.
"Het opbouwen en behouden van consumentenvertrouwen is vandaag de dag top of mind voor veel merken," zegt Jonathan Moran, Head of Martech Solutions Marketing bij SAS. "Vertrouwen opbouwen kan alleen met een sterk data- en technologiefundament dat merken helpt om een balans te vinden tussen de behoefte aan personalisering van het klanttraject en het vermogen om de privacy van de consument tijdens dat traject te respecteren. Wij zijn van mening dat het feit dat we in deze evaluatie tot leider worden uitgeroepen, bevestigt dat de visie van verantwoord engagement - dat wil zeggen het verantwoorde gebruik van klantgegevens, bestaande en opkomende technologieën zoals generatieve AI, en organisatorische middelen - een boodschap is die zinvol is voor merken die op zoek zijn naar dat evenwicht."
Hoge scores
SAS ontving de hoogst mogelijke scores binnen de categorie huidig aanbod op de criteria klantprofielen en -voorkeuren, identiteitsresolutie en privacy, digitale intelligentie, analytisch beheer, voorspellende AI, generatieve AI, Real-Time Decisioning, ervaringspersonalisatie, inbound digitale orkestratie, contactcenter orkestratie, mensondersteunde orkestratie, digitaal ondersteunde orkestratie, bedrijfsprestatieoptimalisatie, klantgegevensintegratie en gepersonaliseerde contentintegratie. Binnen de categorie strategie kreeg SAS de hoogst mogelijke scores op de criteria visie, innovatie, roadmap en community. Binnen de categorie marktaanwezigheid kreeg SAS de hoogst mogelijke scores op de criteria omzet en klanten.
SAS Customer Intelligence 360 bedient klanten in alle sectoren, waaronder het bank- en verzekeringswezen, de detailhandel, de productiesector, de communicatiesector en de gezondheidszorg, en is een moderne multichannel marketinghub die alle aspecten van de digitale levenscyclus van klantenwerving en klantenbinding ondersteunt.
8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht