Hyperpersonalisatiemogelijkheden zijn een belangrijke competentie voor merken die uitzonderlijke klantervaringen willen leveren. Real-time interaction management (RTIM) kan de klantervaring van een merk verbeteren door real-time personalisatie te leveren met een ongekende snelheid en nauwkeurigheid. SAS Customer Intelligence 360 is uitgeroepen tot leider in The Forrester Wave: Real-Time Interaction Management, Q1 2024.
Volgens het rapport biedt SAS een geavanceerde analytische basis voor bedrijfsbrede RTIM-implementaties in verticale sectoren en belooft de roadmap de kracht van voorspellende en generatieve AI gemakkelijker toegankelijk te maken voor kenniswerkers en klantgerichte resources buiten de gebruikelijke data science power users.
"Het opbouwen en behouden van consumentenvertrouwen is vandaag de dag top of mind voor veel merken," zegt Jonathan Moran, Head of Martech Solutions Marketing bij SAS. "Vertrouwen opbouwen kan alleen met een sterk data- en technologiefundament dat merken helpt om een balans te vinden tussen de behoefte aan personalisering van het klanttraject en het vermogen om de privacy van de consument tijdens dat traject te respecteren. Wij zijn van mening dat het feit dat we in deze evaluatie tot leider worden uitgeroepen, bevestigt dat de visie van verantwoord engagement - dat wil zeggen het verantwoorde gebruik van klantgegevens, bestaande en opkomende technologieën zoals generatieve AI, en organisatorische middelen - een boodschap is die zinvol is voor merken die op zoek zijn naar dat evenwicht."
Hoge scores
SAS ontving de hoogst mogelijke scores binnen de categorie huidig aanbod op de criteria klantprofielen en -voorkeuren, identiteitsresolutie en privacy, digitale intelligentie, analytisch beheer, voorspellende AI, generatieve AI, Real-Time Decisioning, ervaringspersonalisatie, inbound digitale orkestratie, contactcenter orkestratie, mensondersteunde orkestratie, digitaal ondersteunde orkestratie, bedrijfsprestatieoptimalisatie, klantgegevensintegratie en gepersonaliseerde contentintegratie. Binnen de categorie strategie kreeg SAS de hoogst mogelijke scores op de criteria visie, innovatie, roadmap en community. Binnen de categorie marktaanwezigheid kreeg SAS de hoogst mogelijke scores op de criteria omzet en klanten.
SAS Customer Intelligence 360 bedient klanten in alle sectoren, waaronder het bank- en verzekeringswezen, de detailhandel, de productiesector, de communicatiesector en de gezondheidszorg, en is een moderne multichannel marketinghub die alle aspecten van de digitale levenscyclus van klantenwerving en klantenbinding ondersteunt.
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht