SAS heeft Customer Intelligence 360 beschikbaar gesteld in de AWS Marketplace, een digitale catalogus met duizenden software-oplossingen die draaiwnop Amazon Web Services. SAS Customer Intelligence 360, consequent gerangschikt als leider in onafhankelijke evaluaties, helpt wereldwijde merken bij het vormen, beheren en leveren van klantervaringen.
AWS-klanten krijgen nu toegang tot de versnelde implementatie en Martech schaalbaarheid van SAS Customer Intelligence 360 direct binnen AWS Marketplace. SAS Customer Intelligence 360 biedt klanten de flexibiliteit om hun data, analytics en customer journey activatie inspanningen te stimuleren. Bovendien zal de beschikbaarheid in AWS Marketplace SAS helpen nieuwe klantensets te werven om de kracht van SAS Customer Intelligence 360 naar nog meer marketeers te brengen.
"SAS Customer Intelligence 360 is een toonaangevende Martech-oplossing die marketingleiders al jaren helpt de effectiviteit van marketingcampagnes te vergroten met AI en real-time beslissingen", zegt Mona Chadha, Director of Infrastructure, Category Management and Partner Development. "AWS is verheugd om deze bekroonde oplossing wereldwijd aan onze klanten aan te bieden om hen te helpen intelligentere customer journeys te bouwen en hun klanten beter van dienst te zijn."
SAS Customer Intelligence 360 levert doelgerichte, intelligente marketing. SAS brengt merken van data, naar inzicht, naar actie met rijke functionaliteiten voor adaptieve planning, journey activation en real-time decisioning.
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht