Donald Farmer presenteert middagseminar Data and analytics as a line of business

Deel dit bericht

In een praktische online workshop van een halve dag geeft Donald Farmer inzicht in hoe u uw analytics inspanningen als hefboom kunt gebruiken en hoe u dit kunt ontwikkelen tot een line of business. Dit compacte middagseminar wordt verzorgd als online virtuele training uiteraard met behoud van interactie.

Aan het einde van deze workshop heeft u een goed begrip van hoe data en analytics uw bedrijf en uw relaties met klanten kunnen uitbreiden, verbeteren en versterken. U zult een aantal praktische richtlijnen hebben voor strategie, berichtgeving en ontwerp die u op weg kunnen helpen met uw eigen analytics reis.

Dit online middagseminar vindt plaats op 31 maart a.s. en is bedoeld voor CIO’s, CTO’s, analytics en data management professionals, data scientists en data analisten. Deze halve dag online is direct aansluitend op het congres Datawarehousing & BI Summit waar Donald Farmer optreedt. U kunt zich voor dit seminar apart aanmelden onderaan deze pagina of, met korting, in combinatie met het congres via het registratieformulier van het congres.

Donald Farmer is directeur van TreeHive Strategy en een internationaal gerenommeerde adviseur onder analyticsleveranciers, investeerders en ondernemingen. In zijn carrière richtte hij zich op het toepassen van data analyse technieken en het leiden van productontwikkelteams bij IT-organisaties. Donald werkte bij succesvolle start-ups in Engeland en IJsland en werkte vervolgens 15 jaar bij Microsoft en Qlik waar hij leiding gaf aan teams voor het ontwerpen en bouwen van product suites op gebied van dataintegratie, datamining, self-service analytics en datavisualisatie.

Meer informatie en aanmelding: www.adeptevents.nl/dab

Partners