17-05-2021

Oracle Cloud kondigt nieuwe self-service analytics-mogelijkheden aan

Deel dit bericht

Oracle Cloud heeft een reeks nieuwe mogelijkheden aangekondigd in Oracle Analytics Cloud om alle werknemers - niet alleen dataspecialisten - te voorzien van gebruiksvriendelijke, self-service analytics. Klanten kunnen nu interacties met hun data ervaren via kaarten, visuele marktanalyses en mobiele apparaten om sneller patronen en relaties te identificeren om sneller beslissingen te kunnen nemen.

De verbeteringen aan Oracle Analytics Cloud omvatten explainable machine learning, data preparation voor het omzetten van klantspecifieke gegevens in kwaliteitsinformatie, ingebouwde tekstanalyse, affiniteitsanalyse, aangepaste referentiekennis, graph analytics, kaartanalyse, query's in natuurlijke taal, evenals een nieuwe mobiele app.

Met de Oracle Analytics mobiele app kunnen gebruikers snel en gemakkelijk gegevens vinden, met een consistente gebruikerservaring tussen de Oracle Analytics Cloud en de app. Gebruikers kunnen interactief met datavisualisaties werken, dashboards verkennen en informatie delen met teams voor verdere samenwerking. Gebruikers kunnen ook luisteren naar in natuurlijke taal gegenereerde audioverhalen over de meest opvallende punten uit rapporten, dashboards en visualisaties.

Partners