14-05-2021

InterSystems treedt toe tot Gartner Peer Insights Customer First-programma

Deel dit bericht

InterSystems heeft aangekondigd dat het is toegetreden tot het Gartner Peer Insights Customer First-programma voor de naleving van transparantie en integriteit bij het beheer van het Gartner Peer Insights-beoordelingsproces voor klanten. Door toe te treden tot het Gartner Customer First-programma verbindt InterSystems zich ertoe vertrouwen en geloofwaardigheid op te bouwen door beoordelingen van alle klanten te vragen en de voordelen van eerlijke, onbevooroordeelde feedback te erkennen.

Het vlaggenschip van het bedrijf, InterSystems IRIS dataplatform, heeft momenteel een 4,6 (van de vijf) sterren rating op Gartner Peer Insights. InterSystems IRIS is de enige van de 16 leveranciers die is opgenomen in het 2020 Gartner Magic Quadrant for Cloud Database Management Systems die deelneemt aan het Gartner Peer Insights Customer First-programma. "De Gartner Customer First badge geeft aan dat een technologieleverancier zowel positieve als negatieve feedback van de Gartner Peer Insights community verwelkomt en de inzichten van klanten gebruikt om productontwikkeling, service en support te sturen."

InterSystems werd in 2020 ook erkend met een Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Operational Database Management Systems (ODBMS).

"Ons motto is en was altijd om voor de klant te zorgen en geweldige producten te bouwen", zegt VP client services John Paladino van InterSystems. "We zijn er trots op dat we onze klanten een omgeving kunnen bieden waarin ze zich in staat voelen om eerlijke, onbevooroordeelde feedback te geven die ons informeert over hoe we onze producten en diensten kunnen verbeteren om zo goed mogelijk aan hun veranderende behoeften te voldoen. Wij geloven dat de Customer First badge onze toewijding aan onze klanten en het belang van open communicatielijnen bekrachtigt."

Meer informatie: Gartner reviews

Partners