Klanten van SAP hebben voortaan toegang tot het nieuwe klantportaal SAP for Me. Het portaal biedt klanten een gepersonaliseerd en transparant overzicht van hun gehele SAP-productportfolio. Het portaal is ook beschikbaar voor het partnerkanaal.
SAP for Me fungeert als een centrale repository van relevante inzichten en interacties op basis van de rol en interesse van de klant. Het startscherm van het portaal is volledig aanpasbaar aan de voorkeuren van de gebruiker en toont contextspecifieke data, waarschuwingen of proactieve acties. Het biedt een geïntegreerd overzicht van alle belangrijke meldingen, statistieken en inzichten rondom het persoonlijke productportfolio.
Klanten hebben via SAP for Me inzicht in hun licenties en cloudabonnementen, kunnen er lesmateriaal vinden en de status van supporttickets en relevante meldingen bekijken. Het portaal biedt klanten ten slotte gemakkelijk toegang tot hun meest gebruikte functionaliteiten voor snellere interacties en resultaten met SAP-producten en -diensten.
Drie primaire kanalen
Met SAP for Me geeft het bedrijf invulling aan de strategie om alle (potentiële) klanten via drie primaire communicatiekanalen te bedienen:
- De website SAP.com fungeert als de digitale voordeur. Die geeft geïnteresseerden specifieke informatie, afgestemd op hun voorkeuren.
- SAP for Me biedt bestaande klanten een persoonlijk portaal.
- De SAP Community fungeert als centraal betrokkenheids- en kennisdelingsplatform.
De drie kanalen bieden samen een naadloze klantervaring tijdens alle soorten digitale interactie met SAP, op basis van een gedeeld technisch fundament.
Volgens Florian Roth, chief information officer van SAP, speelt SAP for Me een belangrijke rol in de digitale transformatie van organisaties die SAP gebruiken. "SAP for Me fungeert als een hub waar klanten toegang hebben tot een geconsolideerd overzicht van hun SAP-producten en -diensten, en als een digitale assistent die klanten begeleidt op hun reis naar de intelligent enterprise. Via het portaal bieden we een voorspellende klantenservice door klanten proactief te waarschuwen en hen relevante aanbevelingen te geven. Zo weten we zeker dat ze hun SAP-oplossingen ten volle benutten”, aldus Roth.
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht