06-09-2019

Stibo Systems lanceert nieuwe release MDM-oplossing

Deel dit bericht

Stibo Systems, leverancier van master data management oplossingen, heeft de nieuwste versie van haar geïntegreerde reeks multidomein MDM-oplossingen geïntroduceerd. De 9.2-release bevat machine learning voor verbeterde datakwaliteit en operationele flexibiliteit, en biedt mogelijkheden die specifiek zijn voor individuele oplossingen, waaronder product data syndication en embedded analytics. De update biedt aanzienlijke verbeteringen voor het onderliggende platform, waaronder een ongeëvenaarde uitbreidingsmogelijkheid via de open Application Program Interface, waardoor realtime besluitvorming verder wordt geoptimaliseerd.

Volgens Prashant Bhatia, chief product and marketing officer bij Stibo Systems, wordt tegenwoordig verwacht dat data direct beschikbaar zijn voor zowel een bedrijf als hun klanten. “Voortbouwend op de ervaring van Stibo Systems met multidomein MDM, kunnen klanten nu een eigen versie van een Digital Business Hub maken, waarin ze eenmaal gegevens verzamelen en deze overal verder gebruiken. Dit stelt hen in staat om snel te reageren op markttrends, de klantervaring te verbeteren en groei te stimuleren door unieke inzichten en verbeterde besluitvorming.”

Deze nieuwe release levert belangrijke innovaties die de time to value versnellen, met verbeterde prestaties en grote schaalbaarheid over meerdere datadomeinen. Innovatiehoogtepunten zijn machine learning om foutgevoelige handmatige taken te automatiseren, het stroomlijnen van product onboarding voor fabrikanten en retailers. Deze mogelijkheden spelen een sleutelrol in de Product Data Syndication (PDS)-oplossing, waarmee producten sneller op de markt kunnen worden gebracht, samenwerkingsrelaties worden aangewakkerd en uiteindelijk de loyaliteit en het vertrouwen van de consument wordt versterkt door de levering van consistente en kwalitatieve data.

Embedded analytics
Met behulp van ingebedde analyses kunnen eindgebruikers binnen de onderneming nu gegevens uit meerdere bronnen samenvoegen en combineren en aan hun master data koppelen zonder ondersteuning van analisten data science teams te hoeven zoeken. Met een meer holistische ‘binnen handbereik’ weergave van hun data, kunnen gebruikers snelle en beter geïnformeerde beslissingen nemen, knelpunten identificeren en elimineren en onmiddellijk valideren of wijzigingen effectief zijn geweest.
Als onderdeel van de release lanceerde Stibo Systems ook een gestroomlijnde retailspecifieke oplossing - Product MDM voor Retail. Deze is ontworpen om retailers alles te bieden dat ze nodig hebben om te slagen in een veeleisende klantomgeving, zowel via digitale als traditionele kanalen. Met Product MDM voor Retail kunnen bedrijven nauwkeurige up-to-date productinformatie en -inhoud verwerven, beheren en delen met klanten en handelspartners.

Beschikbaarheid
De 9.2-release van de MDM-oplossingssuite van Stibo Systems is per direct beschikbaar.
Meer informatie: Stibo Systems

Partners