Ondernemers en bedrijven kunnen hun startupinitiatieven inschrijven voor de Blue Tulip Awards, de opvolger van de Accenture Innovation Awards. Met de naamsverandering wil Accenture de slagkracht van het grote startupecosysteem van startende ondernemers, grote bedrijven, accelerators, investeerders en andere innovatiepartners verder vergroten en groei stimuleren. Op deze manier hoopt Accenture meer samenwerkingen aan te gaan om innovatie gezamenlijk naar een hoger niveau te tillen.
De Blue Tulip Awards erkennen en onderscheiden impactvolle innovaties uit binnen- en buitenland met het stimuleren en versnellen van innovatie als doel. Zowel startende ondernemers als grote bedrijven met startupinitiatieven die jonger zijn dan drie jaar, kunnen zich vanaf nu aanmelden voor de Blue Tulip Awards. Deelnemers registreren zich voor de volgende thema’s: Health, Nutrition, Living & Working, Security, Climate, Education, Mobility en Finance. Inschrijven kan tot en met 17 november 2019.
Uitgebreide workshops, expertadvies en trainingen
Deelnemers krijgen gedurende het Blue Tulip Awards-programma via het netwerk, bijeenkomsten en workshops inzichten en ondersteuning van experts en organisaties binnen en buiten hun branche, die mogelijke nieuwe samenwerkingen initiëren en exposure creëren. Partners van de Blue Tulip Awards zijn onder andere Avanade, Dell EMC, Growth Tribe, Impacthub, Microsoft, nlgroeit, Oracle, PNO, Rockstart, Silicon Canals, Stibbe, SubTracers, Symbid, Techleaps.nl, TekDelta, The Next Web en YesDelft.
Belangrijke data
Alle ingezonden innovaties worden per thema beoordeeld door een jury bestaande uit branche-experts, opinieleiders, influencers en voorgaande winnaars van de Accenture Innovation Awards. De tijdlijn ziet er als volgt uit:
- de inschrijvingstermijn voor innovaties loopt tot en met 17 november 2019;
- 2 tot 10 december 2019: jurybijeenkomsten;
- 14 januari 2020: bekendmaking van de top 25-innovaties per thema;
- 14 februari 2020: bekendmaking van de top 10-innovaties per thema;
- 13 maart 2020: bekendmaking van de top 5-innovaties per thema;
- 17 april 2020: de finales van de Blue Tulip Awards vinden plaats tijdens de Accenture Innovation Summit. Na pitches van de finalisten worden de winnaars per categorie bekendgemaakt.
2 maart 2021 (online seminar op 1 ochtend) Cloud Native technologieën als FaaS (Function-As-A-Service), Cloud Native messaging en Serverless API Management zijn belangrijke bouwstenen voor een nieuwe generatie van integratie-architecturen. ...
8 - 12 maart 2021 [5 halve dagen online]Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelij...
23 en 24 maart 2021 Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij sneller nieuwe ge...
14 en 15 april 2021 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
20 april 2021 (online seminar op 1 ochtend)Praktische workshop met Rogier Werschkull over cloud datawarehousing.Wat zijn de voor- en nadelen van Cloud Datawarehousing en hoe pak je dat aan? Tijdens deze online sessie van een halve dag door expert Ro...
22 april 2021 (online seminar op 1 ochtend) Iedere organisatie heeft te maken met het integreren van systemen en applicaties. Maar hoe worden integratieprocessen en informatiestromen nu werkelijk geautomatiseerd? En hoe pakt u dit op een efficië...
18 mei 2021 Praktische workshop Datavisualisatie en Data-driven Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling, data science en de data artist? Lex Pierik behandelt de stromi...
19 en 20 mei 2021 Correcte informatie die in de juiste vorm en op het gewenste moment beschikbaar is lijkt een vanzelfsprekendheid. Dit doel kan alleen worden bereikt met een consequent beleid, dat doordacht alle fases van de levenscyclus van informa...
Deel dit bericht