22-07-2019

Attunity kondigt winnaars Customer Awards aan op Attunity LIVE 2019

Deel dit bericht

Attunity, een divisie van Qlik, heeft de winnaars van haar klantenprijzen bekend gemaakt op Attunity LIVE. Het evenement vond plaats in Mercedes Benz World in Londen, waar organisaties uit alle sectoren werden onderscheiden die alle mogelijkheden van de cloud, big data en analytics realiseren.

De reis van elk bedrijf om echt datagedreven te worden is uniek en inspireerde de lancering van de nieuwe Attunity LIVE conferentie. De awards zijn een eerbetoon aan de vele uiteenlopende en innovatieve manieren waarop klanten en partners van Attunity gegevens gebruiken om hun bedrijf te transformeren en meer impactvolle bedrijfsresultaten te leveren.

De 2019 Attunity LIVE winnaars zijn:
Digitale transformatie - Axa: Deze hoogste categorie is een erkenning voor een organisatie die volledig belichaamt wat het betekent om digitale transformatie te omarmen door een datagestuurde aanpak. AXA's verhaal laat zien hoe een goed geïmplementeerde real-time data-analyse strategie innovatie stimuleert, de bedrijfsflexibiliteit verhoogt en de time-to-market en klantervaring verbetert.

Cloud en innovatie - Aegon: Attunity ziet de combinatie van een cloud-first strategie en moderne data-analyse als een van de toonaangevende trends in de branche. Deze prijs weerspiegelt de reis die Aegon meer dan drie jaar geleden begon om de voordelen van een cloud first-strategie te maximaliseren en een datagestuurde organisatie te worden.

Microsoft Partner Project - Aggreko: Attunity's Microsoft-partnerschap brengt een divers aanbod en de nodige expertise naar de community. Microsoft speelt een essentiële rol in Attunity's missie om klanten te helpen bij het zien, integreren en begrijpen van hun gegevens. Aggreko, een toonaangevende internationale energieklant, won deze prijs door het bereiken van toegang tot en vrijwel realtime levering aan het bedrijf om zo inzicht, actie en kennis te bieden via een cloud- en datagestuurde strategie.

"Onze klanten uit alle sectoren zijn de uitdaging aangegaan om gegevens tot een aanwinst te maken en hebben aanpassingen gedaan in de manier waarop zij analyses leveren en gegevens gebruiken als een belangrijke bron om de cultuur te veranderen en uiteindelijk de bedrijfswaarde te verhogen", aldus Ted Orme, hoofd van de Data Integration Strategy voor EMEA bij Qlik. "Deze onderscheidingen weerspiegelen de successen die onze klanten boeken en hoe Attunity hun visie tot leven heeft gebracht".

Partners