Infor maakt bekend dat Infor Birst door Ventana Research is benoemd tot Overall Leader in de 2019 Mobile Analytics en Business Intelligence Value Index. Ventana Research is een onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van bedrijfstechnologie.
Infor Birst behaalde top-3 scores in vier van de zeven beoordeelde categorieën, namelijk ‘Adaptability, ‘Capabilities’, ‘Reliability’ en ‘Total Cost of Ownership/Return on Investment’. Ventana Research baseerde de beoordeling op een evaluatie van het cloudgebaseerde Birst Enterprise networked analytics- en Business Intelligence platform (dat op 28 juli 2018 beschikbaar kwam). Volgens het Ventana Research Value Index-rapport ontving Birst de beste beoordeling in de categorie ‘Adaptability’. Het product staat op de eerste plaats vanwege zijn flexibele deployment- en configuratiemogelijkheden, waaronder white-labeling van applicaties voor een op maat gemaakte look & feel.
Brad Peters, SVP en General Manager van Birst, is blij met de erkenning door Ventana Research als algemene leider voor Mobile Analytics en BI. “De huidige data-savvy werknemers zijn gericht op mobiliteit. Smartphones en tablets hebben mensen losgeweekt van hun bureau. Elke dag worden er belangrijke zakelijke beslissingen genomen zonder achter een computer te zitten. Birst Mobile geeft werknemers overal en altijd toegang tot bedrijfsinformatie, ongeacht of ze online of offline zijn."
SaaS-infrastructuur
Birst Mobile is gebouwd met dezelfde cloudgebaseerde SaaS-infrastructuur van het networked business analytics-platform van Birst, waardoor het gebruik veilig en eenvoudig is. Daarbij worden de rijke interactiviteit en unieke mogelijkheden van mobiele apparaten ingezet om een aantrekkelijke en intuïtieve ervaring te bieden. Birst Mobile gebruikt de ‘design once, use everywhere’-aanpak. Dankzij een responsief ontwerp past Birst Mobile de indeling van een dashboard automatisch aan, zodat de inhoud is afgestemd op het apparaat dat wordt gebruikt. Birst Mobile biedt ook offline interactiviteit, zodat gebruikers hun gegevens kunnen raadplegen in afgelegen gebieden of in gebouwen waar geen wifi beschikbaar is.
Gewogen totaalevaluatie
De Ventana Research Value Index voor Mobile Analytics en Business Intelligence is gebaseerd op een uitgebreid onderzoek van 15 leveranciersproducten in zeven evaluatiecategorieën. Vijf van deze categorieën behelzen het vermogen van een product om de breedte en diepte van bedrijfsbehoeften te ondersteunen (Usability, Manageability, Reliability, Capability en Adaptability). Twee categorieën zijn gericht op de onderwerpen vendor validatie en total cost of ownership/return on investment (Vendor Validation en TCO/ROI). De Value Index van 2019 voor Analytics en Business Intelligence identificeert de bedrijven die de hoogste score behalen gebaseerd op een gewogen totaalevaluatie.
5 december 2023 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar de...
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value t...
9 april 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van E...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
Deel dit bericht