14-08-2018

Informatica biedt Success Offerings die gebruikmaken van big data, AI en machine learning

Deel dit bericht

Informatica heeft Success Offerings gelanceerd die gebruikmaken van big data, kunstmatige intelligentie en machine learning met een verhoogde focus op adoptieservices. Informatica Success Offerings biedt een uniform en adaptief raamwerk voor klantsucces dat is ontworpen voor alle klanten in levermodellen (licentie en abonnement) en implementatiemodellen (on-premise en in de cloud).

Met Informatica Success Offerings kunnen klanten van Informatica profiteren van klantensuccesdiensten, geavanceerde ondersteuningsdiensten, waaronder toegang tot teams voor noodgevallen, en verbeterde adoptiebronnen om te helpen bij bedrijfskritieke implementaties. Klanten kunnen bovendien gebruik maken van het "Ask an Expert" programma, een online-kennisbank, gemodereerde forums en webinars van Informatica en cursussen van de gloednieuwe Success Academy, een leerplatform met gratis training en uitgebreide ontwikkeling van vaardigheden.

"Informatica stelt onze klanten in staat om de meest complexe gegevensuitdagingen te beheren en grote ideeën om te zetten in nieuwe realiteiten", zegt Ansa Sekharan, VP en chief customer success officer bij Informatica. "Onze klanten verwachten producten en succesaanbiedingen om gegevens te beheren en een geconnecteerde ervaring te bieden in cloud-, hybride en on-premises omgevingen. Met deze lancering springen we vooruit als de enige leverancier van data management die uniforme success offerings aanbiedt voor alle aankoop- en implementatiemodellen om ervoor te zorgen dat we aan de huidige en toekomstige behoeften van onze klanten voldoen."

Informatica biedt klanten Success Offerings klanten aan in een enkel pakket:
• Proactieve en gepersonaliseerde services - Het nieuwe customer success aanbod maakt gebruik van big data, machine learning en kunstmatige intelligentie om prescriptieve en voorspellende services te leveren om problemen te voorkomen en oplossingstijd te verminderen.
• Snellere time-to-value - Vermenging van aanbiedingen, waaronder customer success, ondersteuning, adoptie en opleidingsservices, helpt klanten met ​​snellere implementatie, beter rendement op hun Informatica-investering en meer gebruikersacceptatie te ervaren.
• Een uniforme aanpak - Een schaalbaar raamwerk en een vereenvoudigd prijsmodel bieden eenvoudige, gecoördineerde services in alle inkoop- en implementatiemodellen die klanten gemak en flexibiliteit bieden.

Mere informatie: Informatica

Partners