26-06-2018

EDM Media Groep breidt uit met The Data Agency

Deel dit bericht

The Data Agency is een nieuw bureau voor datastrategie. Dit bureau, opgericht door Floris van Lelyveld en Dennis Stolk, helpt organisaties aan een strategie om data driven te worden. The Data Agency is gevestigd in Amsterdam en onderdeel van de EDM Media Groep, dat gespecialiseerd is in datakwaliteit, klantinzicht en doelgroepbereik.

Met de oprichting van The Data Agency wil EDM Media Groep inspelen op de grote vraag naar data-expertise op strategisch niveau. Floris van Lelyveld heeft 17 jaar ervaring op het gebied van marketing, data en analytics bij onder andere Unilever en VodafoneZiggo. Floris van Lelyveld gelooft dat elk bedrijf een databedrijf is. “Organisaties maken effectiever gebruik van data als doelstellingen en activiteiten in een datastrategie zijn uitgewerkt. Wij helpen organisaties een datastrategie te ontwikkelen en vertalen deze naar de dagelijkse operatie”.
 
Fundament van datagedreven organisatie
“Het belang van data blijft toenemen en overstijgt afdelingsbelangen. Management en directies moeten hun visie vertalen naar een heldere strategie en data een vast agendapunt maken. De datastrategie is het fundament van de datagedreven organisatie. Uiteindelijk willen we onze opdrachtgevers dankzij effectief datagebruik betere beslissingen laten nemen”, stelt Dennis Stolk. Dennis heeft 20 jaar ervaring in innovatieve markten bij onder meer UPC, Rabobank en Canal Digitaal. Hij kent de uitdagingen van organisaties die streven naar groei, digitale transformatie, marketing automation en customer experience verbetering.

De diensten van The Data Agency omvatten een strategisch advies, een operationeel plan van aanpak en begeleiding bij de uitvoering.

Meer informatie: The Data Agency

Partners