Digitale transformatie in retail - trends & technologie
(29-11-2017)

Deel dit bericht

Datum: 29-11-2017
Organisator: Inforza
E-mail: rvankerkwijk@inforza.nl
Website: http://www.inforza.nl
Telefoon: 0648457817
Plaats: Zeist
Locatie: Kasteel Kerckebosch

Data gestuurd ondernemen is een kerncompetentie om in dit spel de leiding te nemen; kennis over de klant, koopgedrag en smaakvoorkeuren, evenals de vaardigheid om deze kennis (‘big data’) om te zetten in nieuwe, relevante, op maat gesneden proposities (‘smart data’). De ondernemer die de data goed analyseert, en de juiste instrumenten inzet zal de klantervaring centraal kunnen stellen en het verschil kunnen maken.

Was de Retail sector voorheen bezig met “De klant centraal stellen”, nu zit de klant in de sturende rol. Hij/zij bepaald zelf hoe er gekocht wordt, via welk kanaal en via welke middelen. We leven nu in het tijdperk van klant gedreven ervaringen, de klant bepaald welke technologie keuze tot een succesvol Retail model leidt.

Met een aantal praktische voorbeelden willen wij laten zien hoe vernieuwing voor de Retail is toegepast en welke cruciale rol technologie hierin heeft gespeeld.

Voor het gehele programma en registratie: Inforza Retail kennis sessie

Partners