TIME4DATA: Hoe omarm je data-gedreven kansen?
(13-04-2017)

Deel dit bericht

Kom naar de eerste TIME4DATA kennissessie op 13 april. Hier delen wij kort en krachtig informatie waar u praktisch mee verder kunt op het gebied van Big Data en Analytics.
Organisaties in vrijwel elke sector zijn in transitie om data-gedreven te worden. Dit is cruciaal om relevant te blijven, voor een betere klantervaring te zorgen, en om de komende jaren te overleven.
Maar waar moet je beginnen?

Programma
15:00 - Inloop met koffie
15:30 - Keynote door Ronald van Loon
16:00 - Paneldiscussie met Ronald van Loon, Angelika Klidas en Herbert Ochtman
17.00 - Borrel

Het Panel
Ronald van Loon, internationale big data & IoT influencer, directeur bij Adversitement Data & Analytics consultancy en bestuurslid van Simplilearn, een wereldwijde online cursus-provider.
Herbert Ochtman, ervaren BI-expert en ondernemer, oprichter van diverse innovatieve technologiebedrijven, en medeoprichter en executive vice-president van Pyramid Analytics.
Angelika Klidas, BI en analytics consultant, Chief Business Intelligence Officer bij MagnaVersum en Business Intelligence-docent.

Locatie:
Eye Filmmuseum, Amsterdam

Wie moet zich aanmelden:
• Bedrijven die net beginnen met analytics
• Bedrijven die hun data-gedreven besluitvorming naar het volgende niveau willen brengen
• Sales, marketing, operationele en financiële afdelingen

Onderwerpen:
• Beginnen met intelligence & analytics
• Technische en organisatorische vereisten
• Datakwaliteit beheren en behouden
• Blijven voldoen aan nieuwe regelgeving (GDPR)
• Beheren van interne data governance
• De evolutie naar een data-gedreven bedrijf
• Hot or Not? Artificial Intelligence en chatbots

Registratie

Partners