29-06-2016

Pieter Meijer van Pervorm is nieuw bestuurslid DDMA

Deel dit bericht

Pieter Meijer is benoemd als nieuw bestuurslid van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing.

Meijer is digital marketing specialist en momenteel werkzaam als CEO bij Pervorm. Door zijn jarenlange ervaring is hij zich zeer bewust van het belang van de inzet van data in marketing. “De urgentie van het gebruik van data is voor veel adverteerders nog niet vanzelfsprekend. Het gevolg is dat de consument advertising steeds meer buiten sluit waardoor het lastiger wordt om goede resultaten te blijven halen. Het tegengaan van deze ontwikkeling kan door beter te acteren op verzamelde data in bijvoorbeeld communicatie of productontwikkeling”, aldus Pieter Meijer.

Directeur Diana Janssen is erg blij met het aantreden van Pieter Meijer als nieuw bestuurslid. “DDMA richt zich zowel op de mensen binnen een organisatie die op de achtergrond druk zijn met de eigen data als ook op de marketeer. Tussen die twee groepen is er nog een te groot gat waardoor adverteerders niet het optimale rendement behalen. Met Pieter als bestuurslid zal er meer focus komen op het bij elkaar brengen van die twee groepen.”

DDMA (Data Driven Marketing Association) is de brancheorganisatie voor marketing en data met 275 leden variërend van War Child tot Heineken, van Relay42 tot Vodafone. DDMA adviseert haar leden over privacy en wetgeving en informeert ze over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van data. Daarnaast is de brancheorganisatie actief in Brussel en Den Haag.

Meer informatie: DDMA

Company:

DDMA

Partners