Workshop Hoe maakt u met data het verschil?
(17-03-2016)

Deel dit bericht

Digitalisering verandert de wereld razendsnel en de consumentenrevolutie is al lange tijd gaande. Klanten vinden bedrijven op allerlei verschillende manieren. Of ze nu bellen, websites bezoeken of gebruik maken van de social kanalen of apps, consumenten benaderen bedrijven op de manier die ze zelf prettig vinden.

U doet online zaken, daarbij draait alles om klantdata, klantgebeurtenissen en klantgedrag. Voornamelijk middelgrote en grote bedrijven in het B2C-segment vinden dit interessant, maar ook B2B-bedrijven kunnen er hun voordeel mee doen door echt inzicht te krijgen in klantgedrag. Klantgedrag wordt inzichtelijk en is direct te gebruiken voor marketing, sales, maar ook zeker voor operationele processen. Samen met Anchormen, een specialist op het gebied van Big Data, Data Science & Artificial Intelligence gericht op consumentendata, in combinatie met klantgedrag, organiseren we hier een middag over. We zullen stilstaan bij welke data belangrijk is, hoe deze boven tafel te krijgen is en voornamelijk wat de resultaten kunnen zijn. Bijvoorbeeld: Hoe je als retailer, met grote volumes aan data, toch realtime voorspellingen kan doen en, belangrijker, waarom je dat zou willen.

Wilt u meer doen met de data die u beschikbaar heeft, maar weet u nog niet exact hoe, dan is deze middag interessant voor u. Schrijf u snel in voor deze workshop, want het aantal plaatsen is beperkt.

Donderdag 17 maart 2016 van 14:30 tot 17:00 (CET)

Internedservices Hoofdkantoor
Wielingenstraat 8
1441 ZR Purmerend

Aanmelden

Company:

Anchormen

Partners