Digitalisering verandert de wereld razendsnel en de consumentenrevolutie is al lange tijd gaande. Klanten vinden bedrijven op allerlei verschillende manieren. Of ze nu bellen, websites bezoeken of gebruik maken van de social kanalen of apps, consumenten benaderen bedrijven op de manier die ze zelf prettig vinden.
U doet online zaken, daarbij draait alles om klantdata, klantgebeurtenissen en klantgedrag. Voornamelijk middelgrote en grote bedrijven in het B2C-segment vinden dit interessant, maar ook B2B-bedrijven kunnen er hun voordeel mee doen door echt inzicht te krijgen in klantgedrag. Klantgedrag wordt inzichtelijk en is direct te gebruiken voor marketing, sales, maar ook zeker voor operationele processen. Samen met Anchormen, een specialist op het gebied van Big Data, Data Science & Artificial Intelligence gericht op consumentendata, in combinatie met klantgedrag, organiseren we hier een middag over. We zullen stilstaan bij welke data belangrijk is, hoe deze boven tafel te krijgen is en voornamelijk wat de resultaten kunnen zijn. Bijvoorbeeld: Hoe je als retailer, met grote volumes aan data, toch realtime voorspellingen kan doen en, belangrijker, waarom je dat zou willen.
Wilt u meer doen met de data die u beschikbaar heeft, maar weet u nog niet exact hoe, dan is deze middag interessant voor u. Schrijf u snel in voor deze workshop, want het aantal plaatsen is beperkt.
Donderdag 17 maart 2016 van 14:30 tot 17:00 (CET)
Internedservices Hoofdkantoor
Wielingenstraat 8
1441 ZR Purmerend
Aanmelden
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht