Digitalisering verandert de wereld razendsnel en de consumentenrevolutie is al lange tijd gaande. Klanten vinden bedrijven op allerlei verschillende manieren. Of ze nu bellen, websites bezoeken of gebruik maken van de social kanalen of apps, consumenten benaderen bedrijven op de manier die ze zelf prettig vinden.
U doet online zaken, daarbij draait alles om klantdata, klantgebeurtenissen en klantgedrag. Voornamelijk middelgrote en grote bedrijven in het B2C-segment vinden dit interessant, maar ook B2B-bedrijven kunnen er hun voordeel mee doen door echt inzicht te krijgen in klantgedrag. Klantgedrag wordt inzichtelijk en is direct te gebruiken voor marketing, sales, maar ook zeker voor operationele processen. Samen met Anchormen, een specialist op het gebied van Big Data, Data Science & Artificial Intelligence gericht op consumentendata, in combinatie met klantgedrag, organiseren we hier een middag over. We zullen stilstaan bij welke data belangrijk is, hoe deze boven tafel te krijgen is en voornamelijk wat de resultaten kunnen zijn. Bijvoorbeeld: Hoe je als retailer, met grote volumes aan data, toch realtime voorspellingen kan doen en, belangrijker, waarom je dat zou willen.
Wilt u meer doen met de data die u beschikbaar heeft, maar weet u nog niet exact hoe, dan is deze middag interessant voor u. Schrijf u snel in voor deze workshop, want het aantal plaatsen is beperkt.
Donderdag 17 maart 2016 van 14:30 tot 17:00 (CET)
Internedservices Hoofdkantoor
Wielingenstraat 8
1441 ZR Purmerend
Aanmelden
27 t/m 29 oktober 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pra...
29 en 30 oktober 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodel...
3 t/m 5 november 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ri...
11 en 12 november 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
25 en 26 november 2025 Worstelt u met de implementatie van data governance of de afstemming tussen teams? Deze baanbrekende workshop introduceert de Data Governance Sprint - een efficiënte, gestructureerde aanpak om uw initiatieven op het...
26 november 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met ...
9 december (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
Deel dit bericht