Digitalisering verandert de wereld razendsnel en de consumentenrevolutie is al lange tijd gaande. Klanten vinden bedrijven op allerlei verschillende manieren. Of ze nu bellen, websites bezoeken of gebruik maken van de social kanalen of apps, consumenten benaderen bedrijven op de manier die ze zelf prettig vinden.
U doet online zaken, daarbij draait alles om klantdata, klantgebeurtenissen en klantgedrag. Voornamelijk middelgrote en grote bedrijven in het B2C-segment vinden dit interessant, maar ook B2B-bedrijven kunnen er hun voordeel mee doen door echt inzicht te krijgen in klantgedrag. Klantgedrag wordt inzichtelijk en is direct te gebruiken voor marketing, sales, maar ook zeker voor operationele processen. Samen met Anchormen, een specialist op het gebied van Big Data, Data Science & Artificial Intelligence gericht op consumentendata, in combinatie met klantgedrag, organiseren we hier een middag over. We zullen stilstaan bij welke data belangrijk is, hoe deze boven tafel te krijgen is en voornamelijk wat de resultaten kunnen zijn. Bijvoorbeeld: Hoe je als retailer, met grote volumes aan data, toch realtime voorspellingen kan doen en, belangrijker, waarom je dat zou willen.
Wilt u meer doen met de data die u beschikbaar heeft, maar weet u nog niet exact hoe, dan is deze middag interessant voor u. Schrijf u snel in voor deze workshop, want het aantal plaatsen is beperkt.
Donderdag 17 maart 2016 van 14:30 tot 17:00 (CET)
Internedservices Hoofdkantoor
Wielingenstraat 8
1441 ZR Purmerend
Aanmelden
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht