05-01-2016

Capgemini versterkt Salesforce expertise in Europa en Azië met overname van oinio

Deel dit bericht

Capgemini, toonaangevend aanbieder van consulting-, technology- en outsourcingdiensten, heeft de overname aangekondigd van oinio, een van Europa's toonaangevende Salesforce partners. Deze transactie zal Capgemini's mogelijkheden vergroten bij levering van diensten voor digitale transformatie rond  Salesforce-oplossingen en -platform in Europa en Azië. Deze bolt-on acquisitie past in de groeistrategie van Capgemini.

Gevestigd in München, is oinio in de afgelopen 15 jaar een van de belangrijkste Europese spelers geworden in consulting en implementatie van Salesforce cloud-gebaseerde CRM- en digitale marketingoplossingen. Als een elite Salesforce Platinum Cloud Alliance partner heeft oinio zich als een belangrijke aanbieder in deze markt gevestigd met meer dan 600 projecten voor een portfolio van internationale klanten in de gezondheidszorg, industrie, financiële dienstverlening, high-tech en nutsbedrijven. Het bedrijf heeft een snelle groei bewezen in de afgelopen 5 jaar. Er werken meer dan 100 mensen in Duitsland en China.

"Als onderdeel van Capgemini, een wereldleider in digital business transformatie, zullen we in staat zijn om Salesforce gebaseerde agile innovatie grootschalig aan zakelijke klanten te bieden om sneller zakelijke resultaten te behalen. Het is een toewijding aan onze klanten, ons team en het digitale tijdperk,” zegt Maic Stohr, CEO van oinio.

"De expertise van oinio stelt ons in staat om onze positie in de Europese en Aziatische markten te versterken, daarbij wordt ook onze samenwerking met Salesforce wereldwijd versterkt. Samen zijn we in staat om snel de meest innovatieve oplossingen te implementeren voor onze klanten om ze te ondersteunen in hun business transformatie en groeiversnelling," zegt Jean Lassignardie, Corporate Vice President en Group Head of Salesforce Expert en Transformation Services bij Capgemini.

Partners