19-11-2008

Capgemini en Human Inference gaan samenwerkingsverband aan

Deel dit bericht

Samenwerking voorziet in groeiende behoefte aan betrouwbare Master Data Management oplossingen.

Capgemini Nederland BV en Human Inference, aanbieder op het gebied van datakwaliteitsoplossingen, zijn een samenwerkingsverband aangegaan rond het creëren van een centraal klantbeeld. Met name grote ondernemingen met complexe database-structuren zijn gebaat bij deze alliantie. De samenwerking tussen Capgemini en Human Inference voorziet in een sterk groeiende behoefte aan betrouwbare oplossingen op het gebied van Master Data Management (MDM) for customer data. De alliantie brengt de kracht van het HIquality Total Data Quality Management platform en de consultancy expertise van Capgemini samen.Een centraal klantbeeld helpt bedrijven betere resultaten te behalen op het gebied van up- and cross selling. Vanuit het perspectief van risicovermindering en het screenen van klanten bij acceptatie (en periodiek na acceptatie) wordt het gebruik van zwarte lijsten, die door de overheid gepubliceerd worden, steeds belangrijker. De basis voor beide onderwerpen - betere verkoopresultaten en risicovermindering - is hetzelfde, namelijk correcte en unieke klantgegevens. Als gevolg van de samenwerking kunnen bedrijven die behoefte hebben aan een centraal klantbeeld vanaf nu profiteren van een geïntegreerde aanpak die bestaat uit de Capgemini data-migratie diensten en de Human Inference oplossingen op het gebied van validatie, opschonen, en ontdubbelen van databases. Human Inference heeft wereldwijd meer dan 250 klanten die vertrouwen op oplossingen van Human Inference voor hun datakwaliteit en de integratie van klantgegevens (MDM for customer data). Capgemini complementeert Human Inference met aanvullende diensten zoals data-analyse, data-migratie en opschonen van data. Voor meer informatie: www.humaninference.com

Partners