‘Brand-tracking’ leunt zwaar op presentatie en analyse van zeer grote volumes data.
Scanmar’s MarketingTracker software is door Millward Brown geselecteerd als preferred online rapportage, analyse en dashboard oplossing na een uitgebreide pitch met een aantal leidende BI-leveranciers. Millward Brown (onderdeel van WPP’s Kantar group) is het grootste internationale marktonderzoek bureau gespecialiseerd in ‘brand tracking’ studies. Met kantoren in 51 landen werkt Millward Brown voor 70 van de top 100 merken in de wereld. Jaarlijks worden duizenden ‘brand tracking’ studies uitgevoerd, waarvan veel in meerdere landen, voor veel van werelds grootste merkfabrikanten en grote spelers in de FMCG sector. De analytische requirements, voortkomend uit de door Millward Brown ontwikkelde ‘brand tracking’ methoden die sterk leunen op presentatie en analyse van zeer grote volumes survey en non-survey time-serie data, zijn van nature de sterke kanten van de Scanmar oplossing. Scanmar is een Nederlandse BI software ontwikkelaar gespecialiseerd in marketing toepassingen. MarketingTracker is het door Scanmar ontwikkelde Marketing Informatie Platform voor de integratie en analyse van multiple marketing- en sales databronnen. MarketingTracker analytical server maakt gebruik van de Oracle 10g Olap database technologie. De oplossing is in gebruik bij veel toonaangevende merkfabrikanten (Philips, Heineken, FrieslandCampina, Mars, British American Tobacco e.d.). Bron: Scanmar.8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht