03-01-2011

Information Builders breidt Salesforce Chatter-mogelijkheden uit

Deel dit bericht

iWay CEP Enable optimaliseert interactieve en real-time samenwerking tussen mensen, applicaties en data.

Information Builders heeft een nieuwe versie van iWay CEP Enable gelanceerd. Dit platform combineert complex event processing met rechtstreekse samenwerking. De nieuwe integratie breidt de voordelen van Salesforce Chatter uit naar de volledige organisatie. Hiermee kunnen gebruikers real-time samenwerken aan verschillende bedrijfsprocessen, systemen en applicaties.Salesforce Chatter is volgens Information Builders ‘s werelds eerste real-time enterprise social collaboration-applicatie en -platform. Met de applicatie kunnen medewerkers snel communiceren en informatie delen binnen de organisatie. De service ondersteunt salesforce.com en gerelateerde applicaties, maar voor alle andere systemen was het voorheen onmogelijk om samen te werken binnen het Chatter framework. Het vernieuwde iWay-platform maakt deze participatie mogelijk door het uitbreiden van de mogelijkheden van Chatter naar ieder systeem in de organisatie, ongeacht de bron of locatie. Door middel van deze integratie kunnen gebruikers interactief samenwerken met systemen zoals SAP, Oracle E-Business Suite, Peoplesoft, JD Edwards en meer, in een omgeving die er uitziet en functioneert als een Chatter-interactie.De flexibele oplossing is volledig te personaliseren, waardoor gebruikers dynamische Salesforce.com toepassingen kunnen ontwikkelen, gebaseerd op individuele behoeften en communicatieve voorkeuren. Bijvoorbeeld, een CEO die geïnteresseerd is in SAP-orders van een bepaalde waarde, kan het iWay-platform zo instellen dat events die matchen met zijn criteria automatisch worden gedetecteerd en worden doorgegeven aan zijn Salesforce Chatter-pagina. Door het gebruik van iWay kunnen de orders direct goedgekeurd of afgekeurd worden in Chatter; de status kan automatisch worden bekeken in de SAP-applicatie.Bron: Information Builders.

Partners