Nieuw Powerhouse in Integrated Marketing Management.
Teradata heeft de overname afgerond van Aprimo, leverancier op het gebied van geïntegreerde, cloud-gebaseerde marketing software. Samen zullen de twee vernieuwers de toekomst van geïntegreerde marketing sturen. Zo kunnen bedrijven hun marketing performance optimaliseren met meer gedetailleerde en begrijpelijke inzichten vanuit een met big data overspoelde wereld. Marketing executives zullen als eersten profiteren van de gecombineerde mogelijkheden van Aprimo en Teradata. Een Argyle Group en Aprimo CMO onderzoek gaven recentelijk belangrijke uitdagingen van top executive marketing aan: de integratie van campagnes in digitale en traditionele kanalen en de afschaffing van databarrières die analyse van resultaten en statistieken remmen - en het bewijs van ROI op marketing. Aprimo heeft deze uitdagingen opgelost met een volledig geïntegreerde suite voor honderden klanten, waaronder 36 Fortune 100 bedrijven (bijvoorbeeld Target Corporation, Warner Bros. Inc. en Nestle S.A.). Aprimo’s geïntegreerde cloud-gebaseerde marketing software zorgt ervoor dat B2C en B2B marketeers succesvol met de veranderende rol van marketing om kunnen gaan. De marketeer heeft controle over budget en kosten, maakt gebruik van gestroomlijnde workflows en voert innovatieve multi-channel campagnes uit die meetbare ROI opleveren. Door het gebruik van Aprimo’s modulaire en on-demand software, Aprimo Marketing Studio for B2C en Aprimo Marketing Studio for B2B, kunnen marketeers marketingorganisaties werkelijk integreren en kunnen ze de juiste boodschap, gericht op de juiste doelgroep, via het juiste kanaal, managen, leveren en volgen. De marketing inspanningen kunnen vertaald worden naar meetbare business impact en omzet. Enkele honderdduizenden marketeers vertrouwen op Aprimo, waaronder Bank of America, Honda,V&D, Pearson Education Ltd, Time Warner Cable-NY en Wal-Mart, M&S Mode, Deloitte en Kodak.Bron: Teradata.8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht