20-02-2013

ServiceNow, KPMG en Paphos gaan samenwerken

Deel dit bericht

Paphos Group, KPMG en ServiceNow gaan gezamenlijk optrekken bij de uitrol van het ServiceNow-platform op de Nederlandse markt. Met de ervaring op het gebied van IT Service Management van Paphos, de consultancy-expertise van KPMG en de technische kennis van ServiceNow is een alliantie gesmeed die klanten kan helpen bij de transformatie, automatisering en consolidatie van IT.

Het ServiceNow-platform stelt organisaties in staat hun IT-processen te standaardiseren en automatiseren. Bovendien behoort na implementatie de wildgroei van databronnen tot het verleden; ServiceNow zorgt voor data-uniformiteit en –integriteit. Ten slotte biedt het platform mogelijkheden om custom diensten te ontwikkelen die bijdragen aan de performance van de business.
Door samen te werken denken de partijen een beter antwoord te kunnen bieden op een van de grote IT-uitdagingen van deze tijd: regie voeren op de informatievoorziening van organisaties. Deze is vaak dermate complex dat ze vrijwel onbeheersbaar is. De drie partijen zorgen samen voor optimale implementatie van het ServiceNow-platform – KPMG verzorgt de consultancy, Paphos de implementatie en ServiceNow de software. De nieuwe practice is in feite een ‘One Stop Shop’ voor klanten die werk willen maken van ServiceNow.
ServiceNow is aanbieder van een cloud platform voor IT service management. KPMG is een dienstverlener op het vlak van audit en adviesdiensten.

Company:

KPMG

Partners