27-01-2014

SDL introduceert de SDL Customer Experience Cloud platform

Deel dit bericht


SDL introduceert de SDL Customer Experience Cloud. Dit is een platform dat marketeers helpt klanten via alle kanalen, op alle apparaten en in elke taal een naadloze ervaring te bieden.

De SDL Customer Experience Cloud integreert web content management, campagnemanagement, social analytics, eCommerce en vertalingen. De SDL Customer Experience Cloud biedt organisaties inzicht in relevante klantervaringen en de middelen om die te creëren, te beheren en aan te bieden aan klanten. Een relevante klantervaring zorgt voor betere marketingbeslissingen en bevordert het succes van e-commerce en klantenbinding, aldus SDL.

SDL biedt services op het gebied van web content management, analyse, social intelligence, campagnebeheer en vertalingen, en helpt zo bedrijven klant specifieke inzichten te verkrijgen, relevante content en communicatie te verzorgen en een aansprekende ervaring te bieden in de eigen taal, volgens de eigen cultuur en via alle kanalen en apparaten. SDL heeft meer dan 1.500 enterpriseklanten, 400 partners en 70 kantoren in 38 landen over de hele wereld. Daarnaast werkt SDL samen met 72 van de 100 grootste internationale merken.

Door: Witold Kepinski

 

Tags:

Cloud

Partners