Onderwijsinstelling NTI heeft het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence ingevoerd. Hierdoor beschikt NTI nu over een centraal platform voor het afhandelen van alle klantinteracties waarmee ‘blended’ gewerkt kan worden: dit wil zeggen dat de klantcontactmedewerkers tegelijkertijd inzetbaar zijn voor het verwerken van zowel ingaande als uitgaande telefoongesprekken, e-mails en webchats. Dit verkort de wachttijden aanzienlijk voor zowel klanten als medewerkers. Per maand verwerkt NTI zo’n 3000 inkomende en 5000 uitgaande gesprekken, 5000 e-mails en 1000 chatberichten met pieken in augustus en januari.
Met de keuze voor CIC en de implementatie is een einde gekomen aan de situatie waarin een combinatie van losse oplossingen, ook na jaren investeren, onvoldoende te integreren bleek. “Nu beschikken we over een centraal, snel en stabiel systeem,” aldus Berry Boverman, Manager ICT van NTI. “In twee maanden hadden we alles op de rit en het werkt nu als een zonnetje.”
Ook de medewerkers en leidinggevenden zijn snel gewend geraakt aan CIC. Sander Noordzij, Manager Callcenter van NTI: “De medewerkers vinden het gebruiksvriendelijk en intuïtief werken en het inwerken van nieuwe collega’s gaat dan ook een stuk sneller dan vroeger. De dialer is een stuk sneller dan we gewend waren waardoor medewerkers nu twaalf in plaats van zeven uitgaande gesprekken per uur kunnen uitvoeren. In combinatie met het blended werken is het voor ons een mooie efficiency- en kwaliteitsslag. Voor mij als leidinggevende zijn de overzichtelijke rapportages een verademing, daarvoor moesten we vroeger uit verschillende systemen informatie halen en deze via knippen en plakken tot één overzicht maken. Dat kunnen we ons nu bijna niet meer voorstellen.”
(PW)
27 t/m 29 oktober 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pra...
29 en 30 oktober 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodel...
3 t/m 5 november 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ri...
11 en 12 november 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
25 en 26 november 2025 Worstelt u met de implementatie van data governance of de afstemming tussen teams? Deze baanbrekende workshop introduceert de Data Governance Sprint - een efficiënte, gestructureerde aanpak om uw initiatieven op het...
26 november 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met ...
9 december (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
Deel dit bericht