Teradata heeft het Digital Messaging Center, Teradata’s e-mail platform, aangevuld met ‘Smart Stats’. Smart Stats is een innovatieve analyse functie die gebruikers de mogelijkheid biedt om de prestaties van hun e-mailcampagnes real-time, tegen key performance indicators in lijn met de wereldwijde industry standaarden, te analyseren.
Smart Stats Metrics voldoen aan de Email Experience Council (EEC's) standaard industry definities, die in de VS en in toenemende mate over de hele wereld worden toegepast. De tool biedt data-gedreven marketeers uitgebreide analysemogelijkheden om inzicht te geven hoe outbound e-mail marketing campagnes bij klanten scoren. Naast gedetailleerde analyses van domeinen, skips en links, kan Smart Stats ook rapporten maken die weergeven welke apparaten e-mail ontvangers gebruiken, en exact hoeveel mensen welke e-mail op welk apparaat hebben geopend.
“Marketeers moeten goed weten hoe hun e-mailberichten presteren, zodat ze voortdurend hun data-driven marketing campagnes en hun relatie met klanten kunnen verbeteren,” zegt Volker Wiewer, Vice President International bij Teradata eCircle. “Met Smart Stats in Digital Messaging Center is het mogelijk om analyses die gewoonlijk lastig zijn, gemakkelijk, krachtig en visueel uit te voeren.”
De Smart Stats functionaliteit is gebruiksvriendelijk en volledig geïntegreerd in Digital Messaging Center; intuïtieve dashboards bieden real-time snapshots met statistieken van iedere e-mail ooit verstuurd. Er hoeft geen data geëxporteerd of geïmporteerd te worden van of naar andere systemen.
Ling Fan-Montzka, Hoofd Marketing van 4Care GmbH (www.lensbest.de), een Duitse oogzorgspecialist, heeft de nieuwe Smart Stats tool getest en zegt: “Smart Stats heeft me vanaf het begin verbaasd. De overzichtelijke interface en de scores van grafieken zorgen voor een gebruiksvriendelijke en snelle toegang tot de meest belangrijke informatie. Daarnaast biedt Smart Stats meer transparantie en diverse mogelijkheden voor verdere analyse, zoals het exporteren op verschillende manieren. Mijn persoonlijke favoriet is de Device Analysis, die me laat zien welke van onze berichten werd geopend via een PC, tablet of mobiel."
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht