04-12-2013

QlikTech introduceert Qlik Customer Success Framework

Deel dit bericht

QlikTech, specialist in user-driven Business Intelligence (BI), introduceert zijn Qlik Customer Success Framework om klanten te helpen hun data strategischer in te zetten.

Dit framework is onderdeel van het QlikView.Next platform dat een Natural Analytics benadering heeft. Natural Analytics ondersteunt de natuurlijke manier waarop mensen zoeken, data gebruiken en begrijpen om beslissingen te kunnen nemen. Om deze nieuwe BI-aanpak te faciliteren biedt het Customer Success Framework een omgeving van services en technologie, waardoor iedereen in een organisatie data effectiever kan inzetten – iets waar veel bedrijven op dit moment mee worstelen.
Om het maximale uit Business Discovery te halen en snel en eenvoudig betere beslissingen te kunnen nemen, hebben organisaties meer nodig dan alleen BI-software. Het Qlik Customer Success Framework biedt organisaties alle handvatten die ze nodig hebben om hun strategieën sneller uit te kunnen voeren.

“Organisaties hebben meer dan ooit behoefte aan een nieuwe generatie self-service BI om antwoord te kunnen geven op strategische vragen die impact hebben op kritische bedrijfsprocessen en de werkdruk ondersteunen. Deze nieuwe manier van denken over BI vraagt om nieuwe services voor Business Discovery. Daarom geloven wij dat ons nieuwe Customer Success Framework organisaties helpt maximale winst te halen uit hun investering in QlikView en de business-waarde snel te verhogen”, aldus Vincent Peters (foto), RVP & MD Benelux, Eastern Europe, Russia & CIS en MEA bij QlikTech


Partners