Feedback management software specialist Mopinion, geeft in Nederland bedrijven de mogelijkheid om realtime feedback te verkrijgen van klanten op de individuele customer journey en dit te analyseren. Hiermee is het mogelijk om direct actie te ondernemen op feedback van de klant.
Het Online Customer Journeys pogramma dat Mopinion lanceert, maakt het mogelijk om zowel via kwantitatieve als kwalitatieve data inzicht te krijgen in de klantbeleving binnen afzonderlijke website processen zoals self-service tools, sales funnels en bij het vinden van de juiste content, aldus Mopinion oprichter en managing partner Udesh Jadnanansing (foto)
Mopinion’s Online Customer Journeys programma biedt volgens Jadnanansing effectieve inzichten om verschillende aandachtsgebieden beter te organiseren, waaronder online shopping, support en self-service tools (zoek-functies, chat, FAQ’s, fora), een mijn-omgeving, branche specifieke services (bijvoorbeeld tools voor prijsvergelijking of het samenstellen van een product), en bedrijfs- of productcontent.
Mopinion is een (SaaS) leverancier van customer experience management software. Mopinion stelt bedrijven in staat om feedback van diverse stakeholders te verzamelen, analyseren en de resultaten om te zetten naar concrete verbeterpunten voor de organisatie. De technologie van Mopinion geeft inzicht in wat er speelt onder (potentiële) klanten en biedt oplossingen om trouwe klanten te krijgen en behouden. Bedrijven die werken met de software van Mopinion zijn ondermeer: Aegon, BMW, Kia, Deutsche Telekom, Austria Telekom, Volkswagen, Seat, Audi, Consumentenbond, Oxxio, NS, APG, PGGM, Delta Lloyd, Ohra, Staatsloterij, SNS Bank, Skoda en Tele2.
Door: Witold Kepinski
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht