28-10-2013

Mopinion start Online Customer Journeys pogramma

Deel dit bericht


Feedback management software specialist Mopinion, geeft in Nederland bedrijven de mogelijkheid om realtime feedback te verkrijgen van klanten op de individuele customer journey en dit te analyseren. Hiermee is het mogelijk om direct actie te ondernemen op feedback van de klant.

Het Online Customer Journeys pogramma dat Mopinion lanceert, maakt het mogelijk om zowel via kwantitatieve als kwalitatieve data inzicht te krijgen in de klantbeleving binnen afzonderlijke website processen zoals self-service tools, sales funnels en bij het vinden van de juiste content, aldus Mopinion oprichter en managing partner Udesh Jadnanansing (foto) 

Mopinion’s Online Customer Journeys programma biedt volgens Jadnanansing effectieve inzichten om verschillende aandachtsgebieden beter te organiseren, waaronder online shopping, support en self-service tools (zoek-functies, chat, FAQ’s, fora), een mijn-omgeving, branche specifieke services (bijvoorbeeld tools voor prijsvergelijking of het samenstellen van een product), en bedrijfs- of productcontent. 

Mopinion is een (SaaS) leverancier van customer experience management software. Mopinion stelt bedrijven in staat om feedback van diverse stakeholders te verzamelen, analyseren en de resultaten om te zetten naar concrete verbeterpunten voor de organisatie. De technologie van Mopinion geeft inzicht in wat er speelt onder (potentiële) klanten en biedt oplossingen om trouwe klanten te krijgen en behouden. Bedrijven die werken met de software van Mopinion zijn ondermeer: Aegon, BMW, Kia, Deutsche Telekom, Austria Telekom, Volkswagen, Seat, Audi, Consumentenbond, Oxxio, NS, APG, PGGM, Delta Lloyd, Ohra, Staatsloterij, SNS Bank, Skoda en Tele2.

Door: Witold Kepinski

Partners