Feedback management software specialist Mopinion, geeft in Nederland bedrijven de mogelijkheid om realtime feedback te verkrijgen van klanten op de individuele customer journey en dit te analyseren. Hiermee is het mogelijk om direct actie te ondernemen op feedback van de klant.
Het Online Customer Journeys pogramma dat Mopinion lanceert, maakt het mogelijk om zowel via kwantitatieve als kwalitatieve data inzicht te krijgen in de klantbeleving binnen afzonderlijke website processen zoals self-service tools, sales funnels en bij het vinden van de juiste content, aldus Mopinion oprichter en managing partner Udesh Jadnanansing (foto)
Mopinion’s Online Customer Journeys programma biedt volgens Jadnanansing effectieve inzichten om verschillende aandachtsgebieden beter te organiseren, waaronder online shopping, support en self-service tools (zoek-functies, chat, FAQ’s, fora), een mijn-omgeving, branche specifieke services (bijvoorbeeld tools voor prijsvergelijking of het samenstellen van een product), en bedrijfs- of productcontent.
Mopinion is een (SaaS) leverancier van customer experience management software. Mopinion stelt bedrijven in staat om feedback van diverse stakeholders te verzamelen, analyseren en de resultaten om te zetten naar concrete verbeterpunten voor de organisatie. De technologie van Mopinion geeft inzicht in wat er speelt onder (potentiële) klanten en biedt oplossingen om trouwe klanten te krijgen en behouden. Bedrijven die werken met de software van Mopinion zijn ondermeer: Aegon, BMW, Kia, Deutsche Telekom, Austria Telekom, Volkswagen, Seat, Audi, Consumentenbond, Oxxio, NS, APG, PGGM, Delta Lloyd, Ohra, Staatsloterij, SNS Bank, Skoda en Tele2.
Door: Witold Kepinski
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht