01-05-2013

SAS levert nieuwe versie Customer Intelligen?ce

Deel dit bericht


SAS komt met nieuwe versie Customer Intelligen?ce.Het vernieuwde SAS Customer Intelligence helpt marketeers bij het nog nauwkeuriger, sneller en efficiënter uitvoeren van deze drie strategieën, aldus de Amerikaanse BI-leverancier.

SAS Customer Intelligence integreert nu in één web-gebaseerde applicatie de vier marketing analytics producten van SAS - SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization, SAS Real-Time Decision Manager en SAS Digital Marketing. Marketeers kunnen nu binnen één enkele omgeving hun marketingcampagnes plannen, creëren en uitvoeren, scenario’s optimaliseren en met hun klanten communiceren via alle beschikbare en relevante kanalen. Niet langer is het nodig daartoe gebruik te maken van verschillende toepassingen en interfaces, aldus SAS.

"Het is voor marketeers steeds lastiger een uiteenlopende verzameling van marketing-technologieën en oplossingen te beheren ", zegt Jeroen Davids (foto), Business Solutions Manager van SAS Nederland. "Naarmate de marketing directeur een steeds groter deel van het technologiebudget beheert, verwacht hij ook steeds meer geïntegreerde marketingoplossingen om de klantervaring te optimaliseren. Strategie en planning moeten in lijn lopen met de beschikbare informatie en analytics. Op elkaar afgestemde interacties lopen synchroon met het optimaliseren van de customer experience. Marketingoplossingen moeten daarom met elkaar integreren en één beeld opleveren, ongeacht de gebruikte kanalen en de verschillende digitale strategieën."

Door: Witold Kepinski

Partners