SAS komt met nieuwe versie Customer Intelligen?ce.Het vernieuwde SAS Customer Intelligence helpt marketeers bij het nog nauwkeuriger, sneller en efficiënter uitvoeren van deze drie strategieën, aldus de Amerikaanse BI-leverancier.
SAS Customer Intelligence integreert nu in één web-gebaseerde applicatie de vier marketing analytics producten van SAS - SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization, SAS Real-Time Decision Manager en SAS Digital Marketing. Marketeers kunnen nu binnen één enkele omgeving hun marketingcampagnes plannen, creëren en uitvoeren, scenario’s optimaliseren en met hun klanten communiceren via alle beschikbare en relevante kanalen. Niet langer is het nodig daartoe gebruik te maken van verschillende toepassingen en interfaces, aldus SAS.
"Het is voor marketeers steeds lastiger een uiteenlopende verzameling van marketing-technologieën en oplossingen te beheren ", zegt Jeroen Davids (foto), Business Solutions Manager van SAS Nederland. "Naarmate de marketing directeur een steeds groter deel van het technologiebudget beheert, verwacht hij ook steeds meer geïntegreerde marketingoplossingen om de klantervaring te optimaliseren. Strategie en planning moeten in lijn lopen met de beschikbare informatie en analytics. Op elkaar afgestemde interacties lopen synchroon met het optimaliseren van de customer experience. Marketingoplossingen moeten daarom met elkaar integreren en één beeld opleveren, ongeacht de gebruikte kanalen en de verschillende digitale strategieën."
Door: Witold Kepinski
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
Deel dit bericht