SAS komt met nieuwe versie Customer Intelligen?ce.Het vernieuwde SAS Customer Intelligence helpt marketeers bij het nog nauwkeuriger, sneller en efficiënter uitvoeren van deze drie strategieën, aldus de Amerikaanse BI-leverancier.
SAS Customer Intelligence integreert nu in één web-gebaseerde applicatie de vier marketing analytics producten van SAS - SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization, SAS Real-Time Decision Manager en SAS Digital Marketing. Marketeers kunnen nu binnen één enkele omgeving hun marketingcampagnes plannen, creëren en uitvoeren, scenario’s optimaliseren en met hun klanten communiceren via alle beschikbare en relevante kanalen. Niet langer is het nodig daartoe gebruik te maken van verschillende toepassingen en interfaces, aldus SAS.
"Het is voor marketeers steeds lastiger een uiteenlopende verzameling van marketing-technologieën en oplossingen te beheren ", zegt Jeroen Davids (foto), Business Solutions Manager van SAS Nederland. "Naarmate de marketing directeur een steeds groter deel van het technologiebudget beheert, verwacht hij ook steeds meer geïntegreerde marketingoplossingen om de klantervaring te optimaliseren. Strategie en planning moeten in lijn lopen met de beschikbare informatie en analytics. Op elkaar afgestemde interacties lopen synchroon met het optimaliseren van de customer experience. Marketingoplossingen moeten daarom met elkaar integreren en één beeld opleveren, ongeacht de gebruikte kanalen en de verschillende digitale strategieën."
Door: Witold Kepinski
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht