SAS komt met nieuwe versie Customer Intelligen?ce.Het vernieuwde SAS Customer Intelligence helpt marketeers bij het nog nauwkeuriger, sneller en efficiënter uitvoeren van deze drie strategieën, aldus de Amerikaanse BI-leverancier.
SAS Customer Intelligence integreert nu in één web-gebaseerde applicatie de vier marketing analytics producten van SAS - SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization, SAS Real-Time Decision Manager en SAS Digital Marketing. Marketeers kunnen nu binnen één enkele omgeving hun marketingcampagnes plannen, creëren en uitvoeren, scenario’s optimaliseren en met hun klanten communiceren via alle beschikbare en relevante kanalen. Niet langer is het nodig daartoe gebruik te maken van verschillende toepassingen en interfaces, aldus SAS.
"Het is voor marketeers steeds lastiger een uiteenlopende verzameling van marketing-technologieën en oplossingen te beheren ", zegt Jeroen Davids (foto), Business Solutions Manager van SAS Nederland. "Naarmate de marketing directeur een steeds groter deel van het technologiebudget beheert, verwacht hij ook steeds meer geïntegreerde marketingoplossingen om de klantervaring te optimaliseren. Strategie en planning moeten in lijn lopen met de beschikbare informatie en analytics. Op elkaar afgestemde interacties lopen synchroon met het optimaliseren van de customer experience. Marketingoplossingen moeten daarom met elkaar integreren en één beeld opleveren, ongeacht de gebruikte kanalen en de verschillende digitale strategieën."
Door: Witold Kepinski
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht