21-03-2013

QlikTech lanceert Qoncierge

Deel dit bericht


QlikTech heeft het hulpprogramma Qoncierge geïntroduceerd. Qoncierge is ontwikkeld als centraal aanspreekpunt voor het snel en kosteloos oplossen van niet-technische business-vraagstukken. Qoncierge is 24 uur per dag bereikbaar en biedt in meerdere talen antwoord op vragen over bijvoorbeeld licenties, portals, toegang, profiel-updates en trainingen. De dienst is een aanvulling op het bestaande Support Services aanbod van QlikTech, dat klanten en partners snelle ondersteuning biedt bij het oplossen van problemen en zoveel mogelijk rendement uit hun QlikView Business Discovery Platform laat halen.
 
Het Qoncierge-team bestaat uit getrainde service-consultants die klanten en partners optimaal van dienst zijn en binnen drie uur na een aanvraag terugkoppeling geven. Klanten en partners zijn dankzij dit centrale aanspreekpunt minder tijd kwijt aan het zoeken naar antwoorden op niet-technische vragen rond after-sales. De combinatie van een online kennisplatform met traditionele en community-based support services en kosteloze product-upgrades stelt klanten en partners in staat om elk business-vraagstuk op te lossen.

Bas van der Horst (foto), General Country Manager Benelux bij QlikTech: “QlikTech wil niet alleen marktleider zijn op het gebied van Business Discovery, maar ook als business partner fungeren voor onze klanten en resellers. Het is onze missie om initiatieven te ontwikkelen die onze klanten ondersteunen bij hun succes. Qoncierge is een mooi voorbeeld van hoe we deze missie kracht bijzetten.”

Qoncierge is per direct beschikbaar voor alle klanten en partners van QlikTech. Ga voor meer informatie naar http://www.qlikview.com/services/support.

Partners