14-02-2013

Forrester Live Webinar met Stephen Mann

Deel dit bericht


Forrester onderzoek toont aan dat een meerderheid van de eindgebruikers niet tevreden is over de dienstverlening van de IT organisatie. Het rapport “The State of Workforce Technology Adoption: US Benchmark 2011” pleit voor het aanpakken van de kwaliteit van de IT dienstverlening met ITSM. 

In dit exclusieve webinar zal, Stephan Mann, Senior Analyst van Forrester Research, ingaan op de vraag hoe organisaties IT Service Management (ITSM) strategieën en technologieën kunnen inzetten om:

  • Meer focus te krijgen op productiviteit en tevredenheid van de eindgebruikers
  • Beter begrip te krijgen van de behoeften en wensen van de eindgebruikers
  • De kwaliteit en de perceptie van IT dienstverlening te meten
  • De inzet van ITSM practices en tools om de productiviteit en tevredenheid te verhogen

Het Webinar vindt plaats op woensdag 27 Februari 2013 om 15:00 uur. Wie niet aanwezig kan zijn bij het live webinar ontvangt u de opgenomen versie de volgende dag indien u zich hier registreert.

Stephen Mann heeft meer dan 21 jaar ervaring binnen IT service management, in zowel financiële als in consulting rollen. Hij is in het bezit van kwalificaties op het gebied van accounting (CIMA), information technology infrastructure library (ITIL) foundation en management. Bij Forrester richt hij zich in zijn onderzoeken op service management strategieën, adoptie en implementatie en enabling technologies.

  

Partners